سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: دانشگاه ایرانیان از طریق سایت اقدام به جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می‌کند که این اقدام به دلیل نداشتن مجوزهای لازم، اقدامی خلاف قوانین و مقررات است.

اقدام دانشگاه ایرانیان در جذب دانشجو خلاف قوانین و مقررات است
حسین آذین نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری گفت: جذب دانشجو از طریق سایت‌ توسط دانشگاه ایرانیان خلاف قانون است و این اقدام در حالی است که دانشگاه ایرانیان هنوز مجوزهای لازم را دریافت نکرده است.
 
وی افزود: پرونده دانشگاه ایرانیان در کمیسیون اصل 90 همچنان مفتوح است و با صلاحدید اعضای کمیسیون، پرونده این دانشگاه در دستورکار قرار خواهد گرفت.
 
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس اظهارداشت: در آخرین جلسه پرونده دانشگاه ایرانیان در کمیسیون، از شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم خواسته شده تا گزارشات خود را در مورد این دانشگاه به کمیسیون ارائه کنند و ما منتظر گزارش‌های این دو نهاد در خصوص دانشگاه ایرانیان هستیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهار IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    0 0
    کمیسیون اصل نود خیلی پروندهها را باید پیگیری کند و نمی کند خیلی چیزها در این مملکت غیر قانونی است و انجام می شود گر رسم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند خوشم می اید بالاخره یک کسی چون دکتر احمدی نژاد پیدا شد که از پس اینها بر آید