'دهلی نو- ایرنا' تیم ملی سرکل کبدی ایران روز پنجشنبه در مرحله نیمه نهایی مسابقات رقابت های جهانی که در پنجاب هند برگزار شد، نتیجه را به تیم پاکستان واگذار کرد.

تیم ملی سرکل کبدی ایران نتیجه را به پاکستان واگذار کرد
 
به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ،تیم ملی سرکل کبدی ایران روز شنبه باید برای کسب عنوان سوم و یا چهارمی این مسابقات به مصاف تیم انگلستان برود.
 
همچنین تیم های هند و پاکستان برای کسب مقام اول و دومی این مسابقات باهم رقابت می کنند.
 
تیم ملی سرکل کبدی کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی این رقابت ها روز دوشنبه با حساب 53 بر 39 نتیجه را به تیم قدرتمند و قهرمان جهان ، هندوستان واگذار کرد تا به عنوان تیم دوم گروه اول به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.
 
پنجمین دوره رقابت های جهانی سرکل کبدی از 15 آذر با شرکت 11 کشور در شهر های مختلف ایالت پنجاب هندوستان برگزار شد.
 
تیم کشورمان در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی برای کسب عنوان سرگروهی به مصاف تیم هندوستان قهرمان جهان و میزبان رقابت ها رفت و در حالی که این دیدار تا دقایق پایانی پایاپای از سوی دو تیم دنبال می شد اما در نهایت تیم هندوستان با استفاده از تجربه بازیکنان خود و حمایت هزاران تماشاگر موفق شد با نتیجه 53 بر 39 تیم ملی کشورمان را شکست دهد. 
 
با پایان یافتن مرحله مقدماتی تکلیف چهار تیم صعود کننده مرحله نیمه نهایی مشخص شد و بدین ترتیب دو تیم هندوستان و ایران از گروه اول و تیم های پاکستان و انگلیس از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. 
 
در دیگر دیدار این مرحله تیم هندوستان میزبان رقابت ها با انگلیس دیدار کرد که دراین دیدار تیم انگلیس مغلوب هند شد.
 
تیم ملی سرکل کبدی ایران با تیم های هندوستان ٬ آمریکا ٬ استرالیا و اسپانیا در گروه اول رقابت ها همگروه بود. 
 
در گروه دوم تیم های انگلستان٬ سوئد٬ دانمارک ٬ آرژانتین ٬ پاکستان و کانادا حضور داشتند.
 
سرکل کبدی با تفاوت هایی با رشته ورزشی کبدی از ورزش های بومی و پرطرفدار ایالت پنجاب هندوستان به شمار می آید و در هردوره از این مسابقات صدها هزار تماشاچی هندی برای دیدن رقابت ها به ورزشگاه می آیند و یکپارچه تیم هندوستان را تشویق می کنند.
 
این رقابت ها به صورت زنده از شبکه های تلویزیونی هند پخش می شود و از هیجان بالای برای مردم این منطقه برخوردار است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.