قدس آنلاین-شهرکرد،بانک ها و دستگاههای اجرایی استان در زمینه جذب و پرداخت اعتبارات صندوق توسعه ملی در استان با همت و دقت بیشتری پیگیر باشند.

اولتیماتوم استاندار چهارمحال و بختیاری به مدیران دولتی برای جذب اعتبارات صندوق توسعه

به گزارش قدس آنلاین  از شهرکرد، استاندار چهارمحال وبختیاری در ششمین  جلسه کارگروه اشتغال در استان برای جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی و کاهش نرخ چشمگیر بیکاری به مدیران اجرایی و دولتی اولتیماتوم شدید و مهلت دو هفته ای داد.

قاسم سلیمانی با تاکید بر جذب اعتبارات این صندوق در راستای ایجاد اشتغال افزود: مسوولان ظرف دو هفته آینده اقداماتی جدی در این خصوص انجام دهند.

سلیمانی گفت:بانک ها و دستگاههای اجرایی استان در زمینه جذب و پرداخت اعتبارات صندوق توسعه ملی در استان با همت و دقت بیشتری پیگیر باشند.

به گزارش خبرنگار ما از استانداری چهار محال و بختیاری،وی گفت: در بسیاری از امور از جمله سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال کارهای خوبی صورت گرفته است که باید با اهتمام و توجه ویژه ای پیگیری شود.

رئیس شورای اداری استان تصریح کرد:صندوق سرمایه گذاری حمایت از بخش صنعت، نظر مثبت خود را برای ضمانت بخشی از تعهدات کارگاه های صنعتی این استان اعلام کرده است و حمایت از بخش تولید باید به عنوان برنامه ای اولویت دار از سوی مسوولان اجرایی دنبال شود.

وی تاکید کرد:تقویت ارتباط دولت با بخش های خصوصی و نیمه دولتی در یک سال گذشته نقش مهمی را در راستای رفع مشکل برخی واحدهای تولیدی و از سر گیری فعالیت مجدد این واحدهای تولیدی داشته است.


مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و30 میلیارد ریال از منابع ابلاغی به بانک های عامل استان به تولیدکنندگان و شرکت های کشاورزی و خدماتی پرداخت شده است.

داوود شیوندی چلیچه ای افزود:این میزان برای سرمایه گذاری در طرح های تولیدی کشاورزی، صنعتی و خدماتی در چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است.

وی در خاتمه از تصویب 98 میلیارد ریال جهت طرح های اشتغال استان خبرداد و گفت: این میزان اعتبار در بخش های مختلف به منظور ایجاد اشتغال اختصاص داده شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.