پیشنهاد سردبیر

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی با اشاره به سفر هیئت دولت به این استان گفت: نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور به 11 شهرستان استان سفر می‌کنند.

سفر دولت یازدهم به خراسان جنوبی/برنامه وزرا اعلام شد
 
خبرگزاری فارس: برنامه وزرا اعلام شد/حضور نمایندگان تام‌الاختیار روحانی در شهرستان‌ها
  •  

 محمد علی ایمانی صبح امروز در نشست مشورتی سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی در تشریح برنامه‌های وزرا برای سفر به شهرستان‌های استان افزود: وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان بشرویه، وزیر نیرو در خوسف، وزیر اقتصادی و دارایی در زیرکوه، معاون امور مجلس در قاین، وزیر راه و شهرسازی در طبس، دستیار ویژه رئیس‌جمهور امور اقوام در درمیان، وزیر اطلاعات در فردوس، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در سرایان، وزیر آموزش و پرورش در شهر سربیشه و معاون توسعه مناطق محروم کشور در نهبندان حضور پیدا می‌کنند.

وی دیدار مردمی در ورزشگاه آزادی در صبح چهارشنبه و دیدار با علما و نخبگان و شرکت در جلسه شورای اداری استان را از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور عنوان کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی تاکید کرد: وزرای دولت به عنوان نماینده تام‌الاختیار برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم به شهرستان‌های استان سفر می‌کنند.

ایمانی تصریح کرد: جلساتی با حضور وزرا در شهرستان‌ها برای بررسی مشکلات برگزار می‌شود و با کمک فرمانداران دستورات لازم صادر خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.