سردار آزمون گفت که از حرفهاي رينات بيليالتدينوف درباره تيم ملي ايران تعجب کرده است.

واكنش سردار آزمون به حرف هاي سرمربي روبين كازان عليه ايران

به گزارش قدس آنلاين، مهاجم تیم ملی در گفت و گو با "ورزش سه"،درباره انتقاد سرمربی تیم روبین کازان از تیم ملی ایران گفت: من هم خودم از این حرف تعجب کردم. من احترام زیادی برای روبین کازان و سرمربی تیم قائلم اما باید بگویم اولویتم همیشه تیم ملی است. هر چه دارم از مملکتم است و آن را با هیج چیز عوض نمی کنم. این را هم باید بگویم که در تیم ملی ایران زیر نظر یکی از بهترین مربیان آسیا و جهان تمرین می کنم و هیچ نگرانی نسبت به آماده بودن من وجود ندارد.

او درباره این انتقاد سرمربی روبین کازان که شما به خاطر بحث ویزا زمان زیادی را در ایران از دست می دهی گفت: بحث ویزا جداست. بر اساس قانون وقتی سرباز می شویم برای گرفتن خروجی باید مراحلی را طی کنیم و من باید هر یک ماه به ایران بیایم اما این مساله تقصیر سرمربی تیم ملی نیست. من هر وقت از تیم ملی به روبین کازان رفتم، آماده بودم. مطمئن هستم که تمرینات کی روش سطح بسیار بالایی دارند و من هر وقت از تیم ملی بر می گردم در آمادگی کامل هستم. از این حرف ناراحت شدم چون قبل از جام ملتهای آسیا زده شده است. اگر در فهرست نهایی جام ملتها باشم می خواهم با تمرکز بالا به مسابقات بروم. نمی خواهم به روبین کازان بی احترامی کنم اما انتظار داشتم که آنها با حرفهایشان به من روحیه بدهند. اگر واقعا سرمربی روبین کازان مشکلی از نوع تمرینات من دیده می توانست آن را رودرو مطرح کند ولی این حرفی که زده شده جالب نبود.

او در پاسخ به این سوال که خیلی عرف نیست سرمربی یک تیم باشگاهی در کشوری علیه سرمربی تیم ملی کشور دیگری صحبت کند، گفت: بله. فکر نمی کردم او این حرف را بزند. او خیلی من را دوست دارد، من هم متقابلا سرمربی تیم باشگاهی ام را خیلی دوست دارم. اما اگر کسی بخواهد علیه تیم ملی حرفی بزند یا از سرمربی تیم ملی بد بگوید، من قطعا مقابل این حرفها دفاع می کنم چون به خوبی می دانم که کی روش چه کسی است، کجا بوده و سابقه اش چیست.  کی روش در بهترین تیمهای دنیا سرمربی و مربی بوده است و تمریناتش را هم همه روزه می بینم. خیلی دوست داشتم رینات بیاید و از نزدیک تمرینات ما را ببینید. اگر او این کار را می کرد قطعا متوجه می شود که من به طور کامل آماده هستم.

آزمون درباره نیمکت نشینی اش در چند بازی اخیر روبین کازان(به غیر از هفته آخر) در نیم فصل اول گفت: آنجا بنا به دلایلی به من بازی نمی رسید. نمی خواهم فعلا درباره این دلایل صحبت کنم چون برای رسیدن به جایگاه فعلی خیلی سختی کشیدم. متاسفانه من بی جهت جایگاهم را از دست داده ام. دوست نداشتم موقعیتم را از دست بدهم چون به خوبی بازی می کردم و همه از من راضی بودند. من خودم هم نفهمیدم چرا نیمکت نشین شدم. خود بازیکنان هم از من درباره این موضوع می پرسیدند. به هر حال شرایطی پیش آمد که بازی نکردم. به هر حال این خواست خدا بود و من مطمئن هستم که اگر حق خوری نباشد می توانم روزی جایگاهم را پس بگیرم.

او ادامه داد: قبل از جام ملتها درست نیست که بخواهند عمد یا غیر عمد تمرکز من را به هم بزنند. فرض کنید الان که  من در روسیه بازی می کنم بخواهم از تیم ملی روسیه بد بگویم. در این صورت حتما در آنجا بد می شوم. این شرایط درباره روبین کازان هم هست. الان تیمهایی مثل روبین کازان یا اوساسونا که بازیکنان ایرانی دارند در ایران تیمهای نسبتا محبوبی به حساب می آیند اما مطرح کردن چنین حرفهایی علیه تیم ملی ایران حتما این محبوبیت را کم می کند. من چون روبین کازان را دوست دارم این حرفها را می زنم. مطمئن هستم سرمربی تیم این حرفها را از روی عمد نزده چون او اصلا چنین شخصیتی ندارد اما نباید با بعضی حرفها برای تیم ملی ایران در نزدیکی جام ملتهای آسیا حاشیه ایجاد کرد. آرزویم من این که روزی آقای رینات بیاید و تمرینات کی روش را از نزدیک ببیند و شاید بتواند که از ایشان یاد بگیرد و من مطمئن هستم که می تواند از کی روش یاد بگیرد.

آزمون درباره اردوی آفریقای جنوبی هم گفت: اردوی خوبی است. در حال آماده شدن هستیم و خیلی جدی و با برنامه پیش می رویم تا بتوانیم نتایج خوبی در جام ملتها بگیریم. درست است که ما به لحاظ مالی و امکاناتی عقبتر از حریفان هستیم اما ما بازیکنها نباید به این مسائل فکر کنیم. تلاش داریم از امکانات اردویی که در حال برگزاری است استفاده کنیم و در جام ملتها به موفقیت برسیم. درست است که حریفانمان از لحاظ مالی و انجام بازیهای دوستانه از ما جلوتر هستند ولی این دلیل نمی شود که بخواهیم به جام ملتها برویم که شکست بخوریم. ما تمام تلاشمان را برای موفقیت ایران می کنیم.

او درباره بازی برابر کایزرچیف و گلزنی اش در این بازی هم هم گفت: بازی خوبی بود. آنها به لحاظ بدنی بسیار قدرتمند بودند. تلاش کردیم برنامه های آقای کی روش را پیاده کنیم. فکر کنم یکسری مشکلات همچنان وجود دارد اما تلاش می کنیم با پیاده کردن نظرات سرمربی تیم ملی این مشکلات را هم بر طرف کنیم. درباره گلم هم باید بگویم وظیفه مهاجم گل زدن است و من هم همین وظیفه را دارم.

آزمون با رد شایعه مصدومیتش در این بازی هم گفت: هیچ مشکلی ندارم و در این دو روز هم در کنار بازیکنان دیگر تمرین کرده ام.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.