۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 253816
علي كريمي سركلاس مربيگري درجه c

به گزارش قدس آنلاين، محمد احسانی در مورد برگزاری کلاس‌های مربیگری فوتبال گفت: در حال حاضر کلاس مربیگری A با حضور محصص و معینی به عنوان مدرس در حال برگزاری است و 24 مربی در این کلاس شرکت کرده‌اند. در این کلاس مربیان استان‌ها بر اساس سهمیه‌بندی حاضر شده‌اند. بر روی کیفیت کلاس‌های مربیگری تاکید بیشتری داریم. کلاس مربیگری خانم‌ها هم به تازگی به پایان رسیده است و خانم مونیکا از آلمان که مدرس فیفا بود در این کلاس تدریس کرد.

وی ادامه داد: کلاس مربیگری حرفه‌ای را هم در اردیبهشت 94 برای مربیان لیگ برتری و برخی از مربیان لیگ دسته اول برگزار خواهیم کرد. استاندارد برگزاری کلاس مربیگری در دنیا 10 به یک است یعنی به ازای هر 10 کلاس در رده‌های مختلف یک کلاس حرفه‌ای برگزار می‌شود اما با توجه به نیازهای فوتبال کشورمان برای مربیگری در حال حاضر ما این کلاس ها را به نسبت 5 به یک برگزار می‌کنیم. حداکثر تعداد شرکت کننده در کلاس‌ها هم 24 نفر و حداقل آن 18 نفر است.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت مدرک مربیگری علی کریمی گفت: علی کریمی برای حضور در کلاس مربیگری C ثبت نام کرده اما هنوز در این کلاس‌ها شرکت نکرده است و در حال حاضر درگیر تیم ملی است و در اولین فرصت در کلاس مربیگری ایران شرکت خواهد کرد مثل بسیاری از مربیانی که اکنون مدرک A را گرفته‌اند و از کلاس C شرکت کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 0
    علي كريمي ديپلم داره ؟ كيروش هم ميدونست كي رو مربي كنه كه اسرار مربيگريش لو نره.و رو دستش بلند بشه .