امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه نگران آینده انقلاب و نظام نیستیم، گفت: امروز ایران در اوج اقتدار و قدرت قرار داشته و روز به روز فضای اتحاد و همدلی در کشور مستحکم تر می شود.

نگران آینده نظام نیستیم/ دشمنان به دنبال القاء اندیشه شکست نظام اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی عصر پنجشنبه در آیین اربعین شهدای گمنام شهرستان زرند با اشاره به جایگاه شهدا نزد پروردگار، گفت: برگزاری چنین مراسم هایی در ترویج فرهنگ شهادت و تبیین راه و آرمان های شهدا تاثیر بسیاری دارد.

وی ادامه داد: شهدا به خوبی آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب را شناخته و این نظام مقدس را برگرفته از مکتب سیدالشهدا (ع) می دانستند.

امام جمعه موقت تهران گفت: این شهدای والامقام جان خود را برای دفاع از میهن اسلامی و ارزش های انقلاب نثار کردند و امروز برماست که ادامه دهنده راه آنها باشیم.

آیین های بزرگداشت شهدا مانور پیگیری آرمانها شهداست

وی آیین های بزرگداشت شهدا را مانور پیگیری آرمانها شهدا دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس فضای کشور سرشار از وحدت و همدلی بود و نور ایمان در دل رزمندگان موج می زد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری شهدا را عاشقان اهل بیت (ع) دانست و بیان داشت: تاثیر برپایی اینگونه مجالس چندین برابر کلاس های عقیدتی است.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: یکی از مسائلی که همواره مورد توجه شهدا قرار داشته اقامه نماز اول وقت به ویژه به صورت جماعت است.

امام جمعه موقت تهران بر لزوم تبیین آرمان های شهدا برای جامعه تاکید کرد و بیان داشت: جوانان باید با اندیشه های والای شهدا آشنا شوند.

وی به جنگ نرم و توطئه های دشمنان در این عرصه اشاره کرد و افزود: امروز شبکه های ماهواره ای متعددی راه اندازی شده که قصد دارند خدمات نظام را زیر سوال ببرند.

لزوم وحدت گروه های سیاسی حول محور رهبری

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال القاء اندیشه شکست نظام اسلامی هستند، گفت: امروز وحدت مهم ترین اصل در نظام به شمار می رود.

وی بر لزوم وحدت گروه های سیاسی در زیر سایه رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و ابراز داشت: اگر روزی مشکلی پیش بیاید دشمن همه را از بین می برد بنابراین باید هوشیار و متحد باشیم.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه نگران آینده انقلاب و نظام نیستیم، یادآور شد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و قدرت قرار داشته و روز به روز فضای اتحاد و همدلی در کشور مستحکم تر می شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.