مدیر امور سینماهای سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از اختصاص14 سینما برای میزبانی مخاطبان و علاقمندان جهت نمایش مردمی آثار جشنواره خبر داد.

جشنواره فیلم فجر با 14 سینما میزبان مخاطبان می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره سی و سوم فیلم فجر با اشاره به اینکه این جشنواره دارای مخاطبان و علاقمندان فراوانی است، گفت: رضایت‌مندی اقشار مختلف جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از این رو برنامه ریزی‌های جشنواره با رویکرد حمایتی از محصولات سینمایی، بیشترین توجه را معطوف به استفاده اقشار مختلف جامعه اعم از خانواده‌ها، جوانان، دانشجویان و دیگر اقشار داشته است.

فرجی بیان کرد: در همین راستا برنامه ریزی‌های ما در سازمان جشنواره فجر بر پراکندگی جغرافیایی به منظور دسترسی هر چه مناسب‌تر و آسان‌تر علاقمندان در سطح شهر تهران، مورد توجه جدی بوده است. بر این اساس سینماها به 3 گروه «الف، ب، ج» تقسیم می شوند و هر گروه دارای قیمت معینی است.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده تخفیف ویژه‌ای در بهای بلیت ها برای مرحله پیش فروش نسبت به تک فروشی در گیشه برای برخی گروه های اجتماعی از جمله دانشجویان در نظر گرفته شده است و برنامه پیش فروش طبق سنوات گذشته متعاقبا از طریق ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره اعلام خواهد شد.

فرجی یادآور شد: همان طور که گفته شد این تقسیم بندی و تعیین قیمت های متفاوت بلیت در حمایت از حقوق فرهنگی خانواده ها، جوانان و دانشجویان باعث سرعت بخشی، نظم و پایداری هر چه بیشتر برنامه نمایش سینماها می شود.

وی با بیان اینکه اجرای مطلوب و شایسته این طرح از سال گذشته با استقبال علاقمندان روبرو شد و امسال نیز استمرار خواهد یافت، گفت: این اقدام پس از جشنواره نیز آینده‌ای پر رونق برای سینمای ایران را نوید می‌دهد.

مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر بیان کرد: سینمای چهارسو واقع در خیابان جمهوری که مراحل پایانی آماده سازی‌‌اش را می گذراند با 400 نفر ظرفیت نیز در صورت آغاز بهره برداری به سینماهای جشنواره اضافه خواهد شد.

به گفته فرجی سال جاری برای تکریم حضور اقشار مختلف جامعه اعم از خانواده، دانشجویان، جوانان و دیگر علاقمندان به سینما بحث بلیت شناور طبق سال گذشته در دستور کار دبیرخانه قرار گرفته است.

سینماهایی که دارای ویژگی های لازم و استانداردهای مورد نظر برای حضور در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر هستند با توجه به موقعیت جغرافیایی به شرح زیر است:

سینماهای گروه الف: آزادی، فرهنگ، ملت، کورش، زندگی، جوان، ماندانا
سینماهای گروه ب: استقلال، شکوفه، فلسطین، سروش
سینماهای گروه ج: تماشا، راگا، کیان

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.