۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: 253840
خواهش و تمناي يك فوتباليست براي بخشش!

به گزارش قدس آنلاين، خلیل زاده از مسوولان فدراسیون و سازمان نظام وظیفه خواهش کرد که این بازیکنان را مورد بخشش قرار دهند. خلیل زاده در خصوص آخرین اوضاع و احوالش گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد که می خوانید:

نمی توانیم راحت بخوابیم
حسین ماهینی در مصاحبه اش با "ورزش سه" حرف درستی زد چون هیچ کس به غیر از خودمان این شرایط را درک نمی کند. واقعا روز و شب های سختی داریم و حتی نمی توانیم بخوابیم. خانواده هایمان خیلی نگران هستند. فوتبالیست ها شرایطی دارند که خانواده هایشان را زیر بال و پر می گیرند و خواهش می کنم کاری کنند تا فوتبال مان بیشتر از این ضربه نخورد.

حتی اعدامی ها را هم می بخشند
بازی کردن در تیم های نظامی و پولی نگرفتن جریمه سنگینی است . واقعا مجازات بالاتر از این است؟ خواهش می کنم مسوولان و مخصوصا سردار کمالی عزیز پدرانه رفتار کنند تا زندگی مان تباه نشود. ما هم بچه های ایران هستیم و برای این کشور زحمت کشیدیم. ما هم ایرانی هستیم و خواهش می کنم به ما کمک کنند. ما که قتل نکردیم حتی اعدامی ها را هم می بخشند. مجازات ما بازی کردن در تیم های نظامی است  بدون اینکه هیچ پولی بگیریم.

خواهش می کنم زندگی مان را از ما نگیرند
در این مدت هر وقت مردم را دیدند دعا کردند که این مشکلات حل شود و ما بتوانیم بازی کنیم.تمام مردم در سایت ها نمی روند که در نظر سنجی ها نظر بدهند اما هر جا ما را می بینند دعا می کنند که این مشکلات حل شود.متاسفانه علیه فوتبالیست ها جو بدی درست کردند و اینقدر گفتند که ما پول زیاد می گیریم که نگاه مردم عوض شده است. مگر والیبالیست ها و بسکتبالیست ها پول نمی گیرند؟ چرا اینقدر روی ما زوم کردند.فوتبال تمام زندگی ماست و خواهش می کنم زندگی مان را از ما نگیرند.

چه فرقی با بازیکنان تبعه خارج از کشور داریم؟
بازیکنانی که تابعیت خارجی داشتند با پرداخت پول معافیت شان را گرفتند و برای تیم ملی هم بازی می کنند. مثلا آقای قوچان نژاد یا اشکان دژاگه. ما هم ایرانی هستیم مگر چه فرقی با هم داریم. منظور من این است که موضوع سربازی موضوع غیر قابل حلی نیست اگرچه اشتباهاتی هم اینجا از جانب بازیکنان صورت گرفته اما توقع ما و درخواست ما بخشش است. هنر ما فوتبال بازی کردن است و کار دیگر بلد نیستم.

هنوز جوان هستیم
ما بازیکنان به تیم ملی کشورمان و فوتبال مان خدمت کردیم. مگر زمانی که ما به تیم ملی رفتیم مردم خوشحال نشدند؟ البته من هنوز نا امید نیستم و امیدم به خداست. واقعا از مسوولان تقاضای بخشش دارم چون ما جوان هستیم و معلوم نیست با این تصمیمات چه اتفاقی در زندگی مان می افتد. در این مدت خیلی اذیت شدیم.

دوست و دشمن مان را شناختیم
از مربیان و بازیکنانی که در این مدت از ما حمایت کردند تشکر می کنم. واقعا در این مدت دوست و دشمن مان را شناختیم. باز هم خواهش می کنم نگذارند فوتبال مان بیشتر از این ضربه بخورد.

برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم
در این مدت در تیم ملی نبودم اما برای تیم ملی کشورم در جام ملت های آسیا آرزوی موفقیت دارم. من عاشق ایران هستم و دوست دارم تیم ملی کشورم در جام ملت های آسیا موفق شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کردستانی IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    0 0
    بازیکنهای جاعل وکلاهبردار نباید در هیچ تیم لیگ برتری بازی کنند وباید برای خدمت سربازی به مانند سایر جوانان کشورمان ایران به پادگانها بروند وخدمتشان را تمام کنند واین مورد قبول نیست که در تیمهای لیگ برتری یا حتی دسته یک و دو بازی کنند.