فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) ارتش از چهارم دجمهوری اسلامی ایران با محوریت نیروی زمینی از چهار دی ماه در جنوب شرق کشور آغاز می شود.

رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) از چهارم دی آغاز می شود
 

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در جاسک افزود: این رزمایش با محوریت نیروی زمینی ارتش و در منطقه ای به وسعت 2 میلیون و 200هزار مترمربع در استان های سیتان و بلوچستان، هرمزگان و آب های نیلگون مکران و اقیانوس هند برگزار می شود.

وی افزود: فرض تاکتیکی ما در این رزمایش این است که تهدید از جانب دشمن فرضی از دریا خودش را به سواحل نزدیک می کند و نیروی دریایی راهبردی مقاومت های جانانه انجام می دهد و در نهایت دشمن خود را به سواحل می رساند که با ضربات مهلک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از هدف خود منصرف و عقب نشینی می کند.

وی که به منظور ارزیابی به منطقه عملیاتی رزمایش محمد رسول آلله (ص) در جاسک واقع در شرق هرمزگان سفر کرده، ادامه داد: اهدافی که ما در این رزمایش دنبال می کنیم انتقال تجربه به جوانان است.

امیر پوردستان تاکید کرد: بخش عظیمی از فرماندهانی که به عنوان مسوول در این رزمایش شرکت دارند، کسانی هستند که سال های دفاع مقدس را درک کرده و جنگ اول و دوم خلیج فارس را تحلیل کردند و دانسته های خودشان را در این رزمایش به فرماندهان جوان منتقل کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پیام ما در این رزمایش به کشورهای منطقه پیام صلح و دوستی است و کشورهای منطقه این ظرفیت را دارند که بتوانند امنیت را برقرار کنند.

امیر سرتیپ پوردستان تصریح کرد: آنها که خیال خام تهدید و تجاوز را در سر دارند، بدانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در زیر پرچم ولایت از اقتدار و توان بسیار بالایی برخوردار است و هرگونه تهدید را در زمین، هوا و دریا با قدرت پاسخ می دهد.

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روحیه سربازان و فرماندهان را خوب توصیف کرد و از مسوولان هرمزگان و مردم شهرستان جاسک که همکاری دارند، قدردانی کرد.

رزمایش مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان «محمد رسوال الله(ص)» از چهارم تا دهم دی ماه از شرق تنگه هرمز تا پایین تر از خلیج عدن در منطقه ای به وسعت دو میلیون و 200 هزار کیلومتر مربع برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارکنان هوانیروز IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
    2 0
    درود خدا به رزمندگان جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران. درود خدا بر صف شکنان و مرصاد افرینان هوانیروز قهرمان ادامه دهندگان راه شیرودی ها، کشوری ها، سهیلیان ها، شمشادیان ها و کلیه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران. کارکنان هوانیروز