امام جمعه مشهد مقدس با تاکید براینکه در کشور اسلامی ایران کسی نمی‌تواند با آرم «لائیک‌بودن» به قدرت دست پیدا کند، گفت: ولایت‌مداری در راس نظام جمهوری اسلامی است.

هیچ کس در جمهوری اسلامی نمی‌تواند با آرم «لائیک‌بودن» به قدرت دست پیدا کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، آیت‌الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد اظهار داشت: دشمن می‌خواهد سفره دین و اسلام را از نظام جمهوری اسلامی ایران برچیند.

وی با تاکید براینکه در کشور اسلامی ایران کسی نمی‌تواند با آرم لائیک بودن به قدرت دست پیدا کند، افزود: هر فردی که با اعمال خود سبب خرسندی دشمن شود از دید مردم خیانت کار است.

امام جمعه مشهدمقدس با بیان اینکه امروز دشمن با قدرت نرم به مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخته است، خاطر نشان کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده ‌که نمی‌تواند با قدرت سخت به مقابله با نظام بپردازد و به دنبال از بین بردن مذهب و دین در کشور است.

وی با اشاره به این مطلب که مردم کشور 35 سال با نظام استکبار به مقابله پرداخته‌اند، گفت: افرادی که همسو با جریان‌های لائیک حرکت می‌کنند، بدانند که قدرت ارزش‌های اسلامی بیش از این جریان‌ها است.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه با الگوگیری از مولفه‌های صبر و مقاومت در حادثه کربلا را مد نظر قرار دهیم، عنوان کرد: اگر در این ماه‌های محرم و صفر، صبر و جهاد در وجود، زندگی، خط سیاسی و مسائل اجتماعی ما نهادینه نشده باشد کربلایی و حسینی نیستیم و اگر توانستیم در سایه این دو اصل، زندگی و سایر موارد را نهادینه کنیم، آن‌گاه به لشکر سیدالشهدا (ع) ملحق شده‌ایم.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: باید با صبر و مقاومت خودمان را دست پایین نگیریم و با تمام وجود پای جریان هدف ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به حرکت زائران با پای پیاده در اربعین حسینی گفت: این حرکت یک نمایشگاه عظیم و نقشه راه بود و آنچه دنیا از این حرکت عظیم برداشت کرد صبر و جهاد بود.

آیت‌الله علم‌الهدی با تاکید براینکه اجتماع بزرگ مسلمانان در روز اربعین مانور قدرت نرم اسلام و مسلمین برای دنیای اسلام است، تصریح کرد: پیاده‌روی زائران امام حسین (ع) و رضوی در بیابان‌ها یک سنت است و مربوط به زمان حال نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: پیاده‌روی زائران رضوی دنباله‌روی حرکت پیاده روی زائران در روز اربعین است.

وی اظهار داشت: در این پیاده‌روی‌ها، زائران ایرانی و غیرایرانی عکس مقام معظم رهبری را در دست داشتند و با این اقدام ولایت‌مداری خود را نسبت به مقام معظم رهبری را به معرض نمایش گذاشتند.

آیت‌الله علم‌الهدی با تاکید براینکه ولایت‌مداری در راس نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: برخی افراد بدانند با زاویه پیداکردن با مقام معظم رهبری و هر روز ترانه‌ای را ساز کردن به‌عنوان لیبرال دموکراسی و اصول لیبرال دموکراسی مدرنیته، نمی‌توانند به قدرت برسند چراکه مردم آن‌ها را خائن تلقی می‌کنند.

وی همچنین به بحث زندگی اسلامی و سبک تغذیه در دین اشاره کرد و گفت: با تاکید مقام معظم رهبری سبک تغذیه در زندگی اسلامی از سر فصل‌های مهم در زندگی است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ت IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 0
    البته برخی ها به اصطلاح اصلاحاتی ها از لائیک ها هم بدترند ولی آب گیر شان نمی اید