قدس آنلاین - تبریز:مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت : ترویج فرهنگ ضد اسلامی و ضربه زدن به ارزش های انقلاب ، هدف اصلی نظام سلطه است.

ترویج فرهنگ ضد اسلامی و ضربه زدن به ارزش های انقلاب هدف اصلی نظام سلطه است

 به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام محمد فیضی‌زاده در نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه افزود : استفاده از ابزارهای رسانه ای و فرهنگی با هدف ایجاد استحاله فرهنگی و اندلسی کردن جامعه اسلامی از توطئه های شوم نظام سلطه و صهونیسم جهانی است.

وی اظهار کرد : ایجاد خدشه به باورهای دینی ، اسلامی و ضربه زدن به ارکان اصلی نظام مقدس اسلامی به عنوان نیات پلید دشمنان قسم خورده اسلام بوده و ملت ولایی ایران در این مسیر با بصیرت خود این توطئه ها را خنثی می کنند که نمونه بارز آن حماسه نهم دی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت : وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان ارکان اصلی فرهنگی جامعه ، عامل مهم و تعیین کننده ای در راستای پیشگیری و مقابله با هجمه های فرهنگی نظام سلطه است.

حجت الاسلام فیضی زاده اضافه کرد : اساتید و دانشگاهیان به عنوان افسران جنگ نرم ، با وحدت ، هوشیاری و بصیرت خود می توانند در مسیر صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی ، نقش بی بدیل خود را ایفا کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مراغه نیز در این نشست گفت : نقش اساتید و دانشگاهیان و دانشجویان در مقابله با هجمه های فرهنگی غرب به ویژه در رسانه ها و فضاهای مجازی و اجتماعی ، نقشی تعیین کننده است.

محمدرضا ولیلو خاطرنشان کرد : دشمن درصدد ضربه زدن به محیط فرهنگی ، اجتماعی و علمی دانشگاه ها و مراکز علمی به عنوان سرمایه های این مرز و بوم است که باید در این راستا هوشیار بود.

وی تصریح کرد : وجود نخبگان علمی و فرهنگی و نیروی انسانی تحصیلکرده و فرهیخته در دانشگاه ها و حوزه ها ، می تواند با وحدت و یکپارچگی ، عامل همگرایی بیشتر در جامعه و راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

این نشست با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه برگزار شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.