۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶
کد خبر: 253897
اخبار ويژه

جریمه پس از توهین به قرآن

تابناک: «جولی فیلیپس»، زن 51 ساله انگلیسی بعد از پاره کردن یک جلد قرآن کریم در حین تماشای مسابقه فوتبال، طی حکم دادگاه به مدت سه سال از ورود به ورزشگاه ها محروم شد.

 

پاسخ به شایعه «واکس سیب»

پارس: در پی طرح شایعه استفاده از واکس شیمیایی برای ماندگاری بیشتر سیب، مدیر کل دفتر میوه‌های سردسیری وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: واکس مورد نظر به صورت طبیعی از خود میوه تولید می‌شود و هیچ ضرری برای انسان ندارد.

 

ضرغامی:  برنامه‌ انتخاباتی ندارم

تسنیم: رئیس سابق صداوسیما در مشهد در حاشیه همایش بسیج و رسانه گفت: هیچ برنامه خاصی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی ندارم.

 

تکذیب توصیه منتسب به آیت‌ا... بهجت

الف: مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت‌ا... بهجت، در اطلاعیه‌ای خبر دستورالعمل منتسب به ایشان در قرآن شخصی‌شان را که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، تکذیب کرد.

 

ادعای نقش ایران در هک کردن سونی

تابناک: شبکه فاکس‌نیوز مدعی شد که در حمله اینترنتی به شرکت سونی، تنها کره شمالی مسؤول نبوده و مدارک حاکی از دست داشتن هکرهایی از ایران، چین و روسیه نیز است.

 

هدیه آمریکایی ها به عراق!

فارس: یک مقام بلندپایه امنیتی عراق گفت: در شرایطی که ارتش عراق نیاز مبرمی به سلاح و مهمات برای عملیاتهای خود علیه داعش دارد، آمریکا یک هزار گلوله ناکارآمد تانک به عراق تحویل داده است.

 

 برنده جایزه مقاله برتر سال

ایسنا: جایزه‌ مقاله برتر انجمن برق و انرژی (PES) مؤسسه IEEE به دکتر محمود فتوحی فیروزآباد، استاد مهندسی برق و رئیس دانشگاه صنعتی شریف و همکارانش اعطا شد. این جایزه یک بار در سال به یکی از مقالات چاپ شده در مجلات تحت پوشش PES تعلق می‌گیرد.

مذاکرات پنهانی آمریکا با داعش

فارس: روزنامه گاردین انگلیس از مذاکرات ناموفق مقامهای آمریکایی با گروه داعش برای نجات جان گروگان آمریکایی که اخیرا توسط داعش سر بریده شد، خبر داد.

 

هزینه تحصیل کودکان افغان

جهان: معاون مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور با بیان اینکه شیوه برخورد با اتباع بیگانه در مدارس همانند برخورد با ایرانی‌هاست، گفت: سالانه بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در امر تحصیل و آموزش کودکان افغان هزینه می‌کنیم.

 

اجرای «ایست به احترام زندگی»

جهان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح ایست به احترام زندگی(توقف پشت خط عابر پیاده) بعد از تعطیلات پایان ماه صفر خبر داد.

 

واکنش به حضور «جب بوش» در انتخابات

تابناک: رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد که «جب بوش» این حق را دارد که در انتخابات ریاست جمهوری 2016 شرکت کند، البته به وضوح، من اختلاف نظرهایی با جب و برادرش در مسایل سیاسی دارم.

 

خلیفه   به خبرنگار آلمانی اجازه داد

العالم: سرکرده گروه تروریستی داعش به یک خبرنگار آلمانی اجازه داد در مناطق حضور عناصر این گروه تروریستی فعالیت خبری کند. سرکرده داعش در مجوزش به عناصر خود دستور داده است از این خبرنگار آلمانی و تیم همراهش مراقبت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.