قدس آنلاین، الف.زمینی؛ با ما همراه باشید با مروری بر صفحات اول روزنامه های امروز.

از "نزدیک بودن توافق نهایی" تا "هم صدا با اسرائیل" و "وعده کاهش قیمت دلار"

توافق نهایی با ایران نزدیک است

روزنامه "قدس" از ارزیابی "پوتین" از مذاکره ایران و "1+5" نوشت. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "توافق نهایی با ایران نزدیک است"؛ این جمله ولادیمیر پوتین در جمع 1259 خبرنگار از سراسر جهان اعلام شده است.

 گفتنی است روزنامه های "آسیا"، "شرق"، "راه مردم"، "ابتکار" و "آرمان امروز" نیز این تیتر را در روزنامه های خود بازتاب داده بودند.

روزنامه "جوان" نیز در یکی از تیترهای فرعی خود از قول "پوتین" نوشت: "نمی فهمم با وجود انعطاف ایران، چرا توافق نشد؟!"

***

هم صدا با اسرائیل!

"وطن امروز" از ردپای آرزوهای نتانیاهو و اوباما در نسخه های هسته ای حامیان دولت گزارش می دهد. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "هم صدا با اسرائیل!"

منظور این روزنامه صحتب های کارشناسان سیاست خارجی جریان اصلاحات در چهارشنبه هفته گذشته در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و زبان فارسی دانشگاه تهران است که در همایشی با عنوان «درباره یک توافق» به بررسی مذاکرات 10 ساله هسته‌ای ایران پرداختند.  روزنامه "وطن امروز" اظهارات احمد شیرزاد و صادق زیباکلام را تعجب برانگیز می داند و می نویسد: "احمد شیرزاد، نماینده حزب منحله مشارکت در مجلس ششم، در اظهارات خود در این همایش، فعالیت هسته‌ای ایران را یک اقدام بیهوده و بدون نتیجه دانست و از اصولگرایان به دلیل پافشاری بر هسته‌ای، انتقاد کرد!"

روزنامه "کیهان" با بیان اینکه "واکنش به اظهارات هسته ای اصلاح طلبان ادامه دارد"؛ تیتر زد: "ضرورت برخورد قانونی با بلندگوهای داخلی دشمن در چالش هسته ای"

***

نگرانی مراجع تقلید از رویکرد نخبگان به تک فرزندی

روزنامه "قدس" از دیدار وزیر بهداشت با مراجع تقلید نوشته است. در تیتر این روزنامه نوشته شده است: "نگرانی مراجع تقلید از رویکرد نخبگان به تک فرزندی"

روزنامه "سپید" (تنها روزنامه پزشکی ایران" نیز از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به قم نوشت. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "قدردانی مراجع عظام از رئیس جمهور به عنوان متولی طرح تحول سلامت"

در روزنامه "رسالت" نیز می خوانیم:

آیت الله نوری همدانی: "مردم در نقاط محروم باید به پزشکان دسترسی داشته باشند"

آیت الله مکارم شیرازی: "شعار فرزندذ بیشتر، زندگی قوی تر را ترویج دهیم"

آیت الله سبحانی: "سقط جنین، آدم کشی مدرن است"

***

وعده کاهش قیمت دلار

دولتی ها از گشایش در بازار ارز و اصلاح قیمت ها خبر دادند. در همین راستا در تیتر یک روزنامه "شهروند" می خوانیم: "وعده کاهش قیمت دلار تا مرز نرخ دولتی"

در تیتر یک روزنامه "سایه" نیز از قول "نوبخت" نوشته شده است: "دولت، نرخ برابری ریال و دلار را بیش از این تحمل نمی کند"

روزنامه "جوان" نیز از گذشتن سکه از مرز یک میلیون تومان نوشت. در تیتر این روزنامه می خوانیم: "پای دلار از 3هزار و 500تومان فراتر رفت"

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.