قدس آنلاین–ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در وضعیت کنونی بهترین راه برای شکست توطئه دشمنان، استفاده از کالای ایرانی است.

بهترین راه برای شکست توطئه دشمنان، استفاده از کالای ایرانی است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی با بیان اینکه آمریکا، غرب و هم پیمانان عرب آنها در هر زمان که توان رویارویی با کشور و مردم ایران را نداشته اند، توطئه بازی با بهای نفت را انجام داده اند، اظهارداشت: چالش نوسان قیمت نفت توطئه غرب و همراهان عرب آنها بر ضد ایران اسلامی است و همین امر فرصت مناسبی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی با همکاری و هم افزایی همه مسئولان کشور، بخش خصوصی و مردم است.

وی با اشاره به اینکه کاهش قیمت نفت با هدف مقابله با توان نظام اسلامی در زمان جنگ تحمیلی و دوره دولت اصلاحات تجربه شده است، افزود: باور غربی ها و دوستانشان بر اتکا دولت و ملت ایران بر تک محصولی بودن درآمد های نفتی است و هدف آنها عقب راندن مردم و مسوولان از آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به تنظیم بودجه سال آتی از سوی دولت با حداقل تکیه بر درآمد نفتی اشاره و تصریح کرد:  بیشتر کمپانی ها و شرکت های نفتی در اختیار صهیونیزم بین الملل و آمریکایی هاست و نوکران دست نشانده آنها در منطقه به ویژه دولت آل سعود و قطر نیز با اهداف غربی ها برای ایجاد ضرر و فشار به مردم ایران همراه و همگام شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی بهترین راه برای شکست توطئه دشمنان را استفاده از کالای ایرانی دانست و تأکید کرد: این مهم خواسته امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است که تاکید زیادی بر استفاده مردم و مسوولان از استفاده از تولیدات داخلی و خروج از وابستگی به نفت داشته اند.

وی با بیان اینکه متأسفانه کالاهای خارجی بسیاری از رسانه ملی تبلیغ می شود که این خود بر ترویج فرهنگ استفاده از محصولات بیگانه می افزاید، خاطرنشان ساخت: نقش رسانه ها و مطبوعات در ترغیب مردم به استفاده از کالای ساخت داخل بسیار بی بدیل و تاثیرگذار است و رسانه ملی نیز باید در این راستا پیش قدم باشد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامدی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    0 0
    حاج اقا، آیا اقایون روحانی حاضرند این پوشاک معنوی خود را از محصولات ایران تهیه کنند؟ بیائید از خودمان شروع کنیم.