قدس آنلاین: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امروز بحث ضرب و شتم از بدنه نیروی انتظامی رخت بربسته و با قاطعیت اعلام می‌کنیم که ضریب ضرب و شتم توسط نیروی انتظامی در استان اصفهان به صفر رسیده و 97 درصد کشفیات نیرو‌‌های ما به صورت علمی بوده است.

ضریب ضرب و شتم توسط نیروی انتظامی در اصفهان نداریم!

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردار عبد‌الرضا آقا‌خانی در مراسم افتتاح ایستگاه انتظامی شهر خالد‌آباد اظهار کرد: بسیار خوشحالم که با وحدت و همدلی مسئولان و پیگیری ویژه نماینده مجلس شورای اسلامی امروز شاهد افتتاح این ایستگاه هستیم.

تصریح کرد: رویکرد امروز نیروی انتظامی تکریم مردم است و نقش مردم در امنیت پایدار غیر‌قابل چشم‌پوشی است و امروز می‌‌‌بینیم با تشکیل نگهبان محله و پلیس افتخاری نقش مردم بیش از پیش به منصه ظهور رسیده است.

وی با بیان اینکه انتقادات مردم از نیروی انتظامی همواره برای این نیرو کار‌ساز بوده است، ادامه داد: مردم خواهان تحول در ناجا هستند و این تحول نیز برای این نیرو یک سرمایه ارزشمند محسوب می‌شود.

آقا‌خانی تاکید کرد: تفکر امروز ناجا تلاش برای احقاق حق مظلومان و مردم‌داری است و قدرت نظام اسلامی از شهدا نشأت می‌گیرد و خوشبختانه فرزندان این مرز و بوم در حال حاضر در صحنه‌ها و مجامع بین‌المللی با قدرت و صلابت حضور یافته و مواضع خود را مطرح می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.