قدس آنلاین: مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: پاسخگویی به شرکای اجتماعی و تکریم ارباب رجوع از وظایف اصلی روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی است.

پاسخگویی به شرکای اجتماعی از وظایف اصلی روابط عمومی تأمین اجتماعی است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، امیرعباس تقی پور در نشست منطقه 4 روابط عمومی کشور با بیان این مطلب، اظهار داشت: مخاطب شناسی و ارسال پیام با توجه به ویژگی های مخاطب از اصول مهم در برقراری ارتباط کامل است و برای تحقق این امر نیازمند تخصص، مهارت و افزایش اطلاعات و آگاهی هستیم.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی افزود: روابط عمومی تشکیل دهنده ارتباطات درون و برون سازمانی و ارتقاء دهنده مشروعیت و مقبولیت سازمان ها است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر با رصد اخبار منتشره از سازمان تامین اجتماعی شاهد هستیم که این سازمان در حال انجام وظایف تخصصی خود است.

تقی پور تصریح کرد: حوزه عملکرد روابط عمومی بسیار متنوع و مسئولیت زا است.

وی گفت: وجود رسانه های متعدد کیفیت و اثربخشی پیام را با گذشته متفاوت کرده  و چاره ای جز تسلط به تکنولوژی های روز برای جبران عقب ماندگی ها در این حوزه نداریم.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی 40 میلیون بیمه شده با رفتار، پایگاه اجتماعی و اقتصادی متفاوت دارد و با توجه به اینکه تامین اجتماعی سازمانی گسترده، منحصربه فرد و اثرگذار است باید نحوه ارتباط با مخاطبان  در این سازمان سنجیده باشد.

وی افزود: جای روابط عمومی همراه در سازمان تامین اجتماعی خالی است و باید با اقداماتی که در این زمینه انجام می دهیم، مخاطبان سازمان بتوانند اطلاعات و نیازهایشان درحوزه سازمان تامین اجتماعی را از طریق گوشی های تلفن همراه خود در کوتاهترین زمان و بهترین شکل دریافت کنند.

در ادامه این نشست مدیرکل تامین اجتماعی اصفهان گفت: این استان 111 هزار کارفرما دارد 100 درصد لیست های حق بیمه کارفرمایان در حال حاضر به صورت غیرحضوری و اینترنتی دریافت می شود و دیگر هیچ کارفرمایی در این استان مراجعه حضوری به شعب برای پرداخت لیست حق بیمه ندارد.

علی اصغر دادخواه افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط جغرافیایی استان اصفهان کمبود فضای رفاهی و تفریحی در این استان احساس می شود و امیدواریم یک مرکز مناسب برای همکاران اصفهان و بهره مندی سایر همکاران کشور ساخته شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضراز جمعیت 5 میلیونی استان اصفهان، 65 درصد تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

وی تصریح کرد: 3 میلیون و 200 نفر تحت پوشش تامین اجتماعی در اصفهان هستند که از این جمعیت ، یک میلیون و 70 هزار نفر بیمه شده اصلی و 196 هزار نفر مستمری بگیر هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی اصفهان گفت: در حال حاضر 43 شعبه در استان اصفهان در حال فعالیت است که بیشترین شعبه مادر در سطح کشور در استان اصفهان فعال بوده و مجوز راه اندازی 3 کارگزاری نیز تا پایان سال برای اصفهان صادر شده است.

وی افزود: فضای مناسبی در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و می توانیم تمام برنامه های خود را به خوبی انجام داده و خدمات مطلوبی را به مخاطبان این سازمان ارائه دهیم.

همچنین در ادامه مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان نیز گفت: استان اصفهان با 3 بیمارستان ملکی، 900 تخت مصوب و 26 پلی کلینیک و درمانگاه به بیمه شدگان این استان خدمات درمانی رایگان ارائه می کند.

دکتر علی اعتصام پور افزود: شورای هماهنگی درمان در استان اصفهان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس نظام پزشکی و مدیریت درمان استان تشکیل شده و همیاری، همدلی و همکاری بسیار خوبی در جامعه پزشکی استان اصفهان وجود دارد.

شایان ذکر است، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به اتفاق هیات همراه و در راستای تعامل با رسانه های استانی، از روزنامه های نسل فردا و اصفهان امروز بازدید کرد و در ادامه از اورژانس بیمارستان دکتر شریعتی و طرح های توسعه فیزیکی این بیمارستان بازدید نمود.

در جریان این بازدیدها، تقی پور بر نقش مکمل رسانه های محلی در کنار رسانه های سراسری برای افزایش آگاهی مردم تاکید کرد.

وی از همراهی رسانه های محلی در انتشار اخبار این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.