قدس آنلاین: رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اگر مسئولان به این نکته توجه کنند که افزایش اشتغال برابر با کاهش مشکلات جوانان می‌شود، به طور قطع یاری بیشتری به تولید می‌کنند.

افزایش اشتغال باعث کاهش مشکلات جوانان می شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، مصطفی رناسی با اشاره به وضعیت صنعتگران استان اصفهان اظهار کرد: صنعتگران همچنان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی بیان کرد: کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی اصفهان کمیته ایجاد و توسعه کنسرسیوم‌های صنعتی و ایجاد مرکز مبادلات پیمانکاری (SPX) را ایجاد کرده است.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در این کمیته تلاش شده که شرکت‌های کوچک و متوسط را تشویق به ایجاد کنسرسیوم‌های بزرگ کنیم تا بتوانند در پروژه‌های بزرگ ملی شرکت کنند.

وی بیان کرد: در مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی یا اس‌پی‌ایکس با شناسایی بیش از 400 واحد کوچک و متوسط و ارزیابی بیش از 160 شرکت و همچنین شناسایی کارفرمایان بزرگ تلاش شده که با معرفی پیمانکاران کوچک و متوسط به کارفرمایان جهت توسعه کسب و کار آنها اقدام شود.

رناسی اضافه کرد: علاوه بر آن با برگزاری کلاس‌های متعدد آموزشی کاربردی در مباحث مدیریت، بهره‌وری، تامین اجتماعی، امور مربوط به دارایی در راستای ارتقای آگاهی اعضا اقدام شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.