لیبروی تیم والیبال میزان خراسان گفت: امیدوارم مسئولان زودتر پاداش ملی‌پوشان والیبال را پرداخت کنند.

ظریف: امیدوارم پاداش‌ها زودتر پرداخت شود/ نمی‌توانم با قول مسئولان زندگی‌ کنم

فرهاد ظریف پس از پیروزی 3 بر صفر تیم والیبال میزان برابر ارتعاشات صنعتی ایران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. ابتدا باید داشتن چنین تیم ملی والیبال نوجوانان را به مردم تبریک بگویم و سپس به فدراسیون والیبال و سایر مسئولان؛ از باشگاه ارتعاشات هم تشکر می‌کنم که این تیم را تحت پوشش قرار داده است. باشگاه ارتعاشات ریسک بزرگی کرد، شاید این تیم نتایج خوبی کسب نکند، اما در آینده همین بازیکنان می توانند به تیم ملی کمک کنند.

وی افزود: چند بازیکن ارتعاشات را از همین حالا می‌گویم که می‌توانند به تیم بزرگسالان برسند. اوضاع لیگ خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد. یکی از حُسن‌های لیگ امسال این است که هر هفته یک مسابقات برگزار می‌شود و ملی‌پوشان می‌توانند راحت‌تر بازی کنند. تماشاگران هم از دیدن ملی‌پوشان و بازی‌های خوب آنها می‌توانند لذت ببرند.

لیبروی تیم ملی والیبال درخصوص پرداخت پاداش به ملی‌پوشان گفت: تا همین الان حتی ریالی هم دریافت نکرده‌ایم؛ این در حالی است که در لیگ جهانی چهارم شدیم. در مسابقات جهانی ششم شدیم و در بازی‌های آسیایی هم عنوان قهرمانی را کسب کردیم، اما هنوز هیچ مبلغی دریافت نکرده‌ایم. مسئولان قول‌هایی داده‌اند، اما من نمی‌توانم که با قول زندگی کنم.

ظریف خاطرنشان کرد: شنیده‌ام ماه صفر که تمام شود پاداش‌ها پرداخت می‌شود که امیدوارم این موضوع زودتر انجام شود تا ما هم بتوانیم برای زندگی خود برنامه‌ریزی کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.