۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 253969

سرپرست تيم فوتبال پديده خراسان گفت: سعي داريم وضعيت جذب بازيکنان جديدمان به ويژه رضا حقيقي را تا روز سه‌شنبه هفته جاري نهايي کنيم.

حقيقي تا سه‌شنبه در پديده

هاشم حسینی در خصوص وضعیت باشگاه پدیده در نقل‌وانتقالات نیم فصل لیگ برتر اظهار داشت: در حال حاضر با بازیکن جدیدی قرارداد نبسته‌ایم و فقط با گزینه‌هایی که مدنظرمان بود، مذاکراتی انجام داده‌ایم.

وی درباره اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس با جدایی رضا حقیقی موافقت کرده‌اند، گفت: اگر با جدایی این بازیکن موافقت شده باشد و او برگه فسخ قراردادش را از باشگاه پرسپولیس بگیرد، او را جذب می‌کنیم. او یک بازیکن مشهدی است که خودش هم دوست دارد به تیم شهرش بیاید و به ما کمک کند.

سرپرست تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این سؤال که با حقیقی برای حضور در این تیم توافق صورت گرفته یا نه، خاطرنشان کرد: ما صحبتی به صورت رسمی نداشتیم اما اعلام آمادگی کردیم که در صورت جدا شدن حقیقی از پرسپولیس این بازیکن را جذب کنیم. در صحبت‌هایی هم که شد این بازیکن هم ابراز علاقه کرد تا به پدیده بیاید.

حسینی افزود: سعی می‌کنیم تا روز سه‌شنبه تکلیف نقل‌وانتقالات‌مان نهایی شود و با بازیکنانی که می‌خواهیم قرارداد ببندیم. منتظر هستیم حقیقی هم وضعیتش را به ما اعلام کند و اگر قراردادش را فسخ کرده باشد تا روز سه‌شنبه با او قرارداد می‌بندیم. بازیکنان دیگری هم مدنظرمان هستند که تا چند روز آینده به پدیده می‌پیوندند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.