مادر روحانی انگلیسی دختران جوان را با وعده زندگی شگفت‌ انگیز در کنار داعش به سوریه می‌فرستاد.

فریب دختران جوان برای پیوستن به داعش توسط زن انگلیسی
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مادر روحانی انگلیسی سفید پوست بعد از این‌که خود و پسر ده ساله‌اش به تروریست‌های داعش ملحق شدند، دختران جوان را از طریق اینترنت اغوا و برای ملحق شدن به داعش وسوسه می‌کرد.

روزنامه انگلیسی تایمز در این باره نوشت این مادر روحانی انگلیسی دختران جوان را از طریق اینترنت شناسایی و با وعده زندگی عالی به سوی داعش و سوریه جذب می‌کرد.

وی با ساخت اکانتی آنلاین دختران نوجوان را شناسایی و به آن‌ها وعده می‌داد در صورت ملحق شدن به داعش و سفر به سوریه همه گناهان‌شان بخشوده خواهد شد.

این مادر روحانی پس از شناسایی 3 ماهه توسط نیروهای امنیتی انگلیس اعتراف کرد تروریست‌های داعش با پرداخت مبالغی این دختران نوجوان را برای پیوستن به خلافت خود اغوا می‌کردند.

دیروز (جمعه)‌ نیز شبکه خبری پرس تی‌وی به نقل از «ایوینینگ استاندارد» خبر داد موسساتی در لندن با اغوای دختران نوجوانان و تسهیل کار گذرنامه‌هایشان،‌ آن‌ها را به سوریه برای مقاصد شوم تروریست‌های داعش می‌فرستند.

در این گزارش هم‌چنین آمده است متوسط سن این دختران انگلیسی 14 سال است و هم‌چنین ماه گذشته پلیس انگلیس با توقف پروازی به مقصد سوریه،‌ دختری 15 ساله را که قصد پیوستن به داعش داشت، از میان مسافران خارج کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.