۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 253977

روسیه تلاش می کند گردشگران بیشتری را از کشورهای اسلامی جذب نماید، هتلی در مسکو در تلاش است تا با ارائه خدمات اسلامی، گردشگران مسلمان را به اقامت در این هتل تشویق نماید.

هتلی ویژه مسلمانان در روسیه

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از جهان، هتلی در پایتخت روسیه یک بسته خدمات ویژه حلال را راه اندازی کرده است که بر اساس آن گوشت خوک در میز صبحانه مسافران مسلمان قرار ندارد، یک اتاق نماز برای میهمانان مسلمان در نظر گرفته شده است و یک جلد قرآن در داخل اتاق این مسافران قرار داده می شود.

لیوبوف شیان، مسئول بخش بازاریابی هتل اروستار روسیه گفت: حدود 70 درصد میهمانان ما از کشورهای خارجی هستند و 13 درصد آنها یعنی حدود 5 هزار نفر از کشورهای مسلمان و به خصوص ایران می آیند.

وی افزود: مسافران مسلمان ما مرتب از ما جایی برای نماز خواندن یا یک منوی ویژه می خواهند... می خواهیم هر کسی که به اینجا می آید، مثل خانه خود در هتل ما احساس راحتی کند.

برای رسیدن به این هدف، هتل اروستار مراحل مختلفی را پشت سر گذاشته است تا بتواند مجوز ارائه خدمات حلال را از مسئولان اتحادیه های اسلامی روسیه کسب کند و این خدمات را از ماه جاری به مسافران ارائه دهد.

در حالی که صنعت گردشگری روسیه به دلیل تنشها بین روسیه و غرب شاهد کاهش تعداد گردشگران غربی بوده است، مسئولان بخش گردشگری این کشور در حال سرمایه گذاری بر روی گردشگران کشورهای مسلمان هستند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.