قدس آنلاین یزد - پليس آگاهي استان يزد با انجام يك عمليات اطلاعاتي، پليسي هشت دستگاه موتورسيكلت سنگين قاچاق و غير مجاز را كشف كرد.

کشف 8 دستگاه  موتورسيكلت سنگین قاچاق و غير مجاز

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ  عليرضا خالقي با بیان این خبر اظهار داشت : با توجه به كسب خبري در خصوص اينكه فردي كه در امر خريد و فروش كالاهاي قاچاق فعاليت دارد اقدام به وارد كردن هشت دستگاه موتورسيكلت غير مجاز كرده و قصد فروش آنها در سطح شهر را دارد بررسي موضوع اين پرونده به اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي ارجاع داده شد.

وي ضمن اشاره به انجام تحقيقات لازم و شناسايي محل اختفاي موتورسيكلت ها افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقامات قضائي در بازرسي از انبار مورد نظر هشت دستگاه موتورسيكلت سنگين قاچاق و غير مجاز شامل: ياماها 750، سي آر ام 250 و همچنين هندا و سوزوكي 250 را كشف كردند.

خالقي ارزش برآورد شده اين موتورسيكلت هاي قاچاق را يك ميليارد و 200 ميليون ريال اعلام كرد و ضمن تاكيد بر دستگيري پنج تصريح كرد: با توجه به ايجاد مزاحمت شديد موتورسيكلت هاي سنگين قاچاق در سطح شهر و بر هم زدن آسايش و آرامش شهروندان برخورد قانوني با اين گونه مجرمان به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفته است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.