قدس آنلاین یزد - جانشين فرمانده انتظامي استان يزد وضعيت امنيت موجود در استان را مطلوب برشمرد و گفت: امنيت از زيرساخت هاي مهم و تاثير گذار در پيشبرد اهداف يك جامعه است.

امنيت از زيرساخت هاي مهم در پيشبرد اهداف يك جامعه است

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سرهنگ " عطاءا... احمدي" در حاشيه بازديد از فرماندهي انتظامي شهرستان اردكان اظهار داشت: تلاش شبانه روزي و بي دريغ كاركنان پليس در برقراري نظم و امنيت ستودني است و اين نيروي جان برکف توانسه در بخش هاي مختلف جامعه حضوري موفق داشته باشد .

وي افزود : با همكاري بين پليس استان يزد و دستگاه هاي دخيل در امر امنيت به ياري خداوند متعال امروزه شاهد برقراري امنيت خوب و قابل قبولي در سطح استان و به ويژه شهرستان ها هستيم.

سرهنگ احمدي پيشبرد اهداف يك جامعه را در همه ابعاد در گرو امنيتي پايدار و مطلوب دانست و تصریح کرد : رشد و پيشرفت درهمه ي عرصه هاي علمي، اقتصادي و فرهنگي مرهون وجود امنيتي مطلوب و پايدار و همچنين احساس امنيت در يك جامعه است .

وي حضور پليس در بين اقشار مختلف مردمي  و همچنين مشاركت و همكاري مردم با پليس را از ديگر مباني برقراري امنيت و آرامش در يك جامعه دانست و يادآور شد: در حال حاضر پليس توانسته با حضوري همه جانبه در بين اقشار مختلف مردمي و پيگيري بحث آموزش و مشاركت شهروندان بيش از پيش همكاري و مشاركت مردم را جلب كند.

جانشين فرمانده انتظامي استان يزد ضمن تاكيد بر پيشگيري از جرايم در سطح جامعه افزود: آشنايي شهروندان با جرايم و آثار سوء آن در زندگي روزمره شان بسيار مهم است چون كه بسياري از جرايم در اثر آگاهي نداشتن شهروندان از عواقب آن جرم و علل و زمينه هاي بروز يك جرم اتفاق مي افتد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.