۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 254004

نتایج نظرسنجی یک مؤسسه مستقر در امریکا درباره میزان رضایت مردم ایران از عملکرد حسن روحانی بازتاب گسترده رسانه‌ای داشته است.

رضایت 59 درصدی از عملکرد روحانی
روزنامه ایران در ادامه نوشت: مطابق نظرسنجی آی‌پُز در خصوص ارزیابی مردم نسبت به عملکرد رئیس جمهوری از زمان تصدی این سمت، در میان ۹۶ درصد از پاسخگویان که نظرمشخصی ابراز داشته‌اند، ۵۹ درصد از نحوه اداره کشور توسط آقای روحانی اظهار رضایت کرده، ۲۸درصد از عملکرد رئیس جمهوری ناراضی هستند و ۱۳ درصد هم عملکرد او را در اداره کشور متوسط می‌دانند.

این نظرسنجی طی روزهای 24 تا 28 آبان سال 93 و به‌صورت تلفنی و بین مناطق شهری و روستایی سراسر کشورانجام شده است. طبق تحلیل مؤسسه‌ آی‌پز، یافته‌های نظرسنجی را می‌توان با اطمینان 95 درصد و در فاصله اطمینان 4 درصد به کل افراد بالای 18 سال ساکن ایران تعمیم داد. این مؤسسه در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 هم توانسته بود پیش افتادن تدریجی روحانی از سایر رقبا را نشان بدهد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    0 0
    بو دارد بو دار است
  • یک معلم IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    0 0
    سلام. این آمار براتون نون و آب نمیشه. کروبی یادتونو بار اول چهار پنج میلیون رای آورد و بار دوم سیصد و پنجاه هزار!! روحانیم همین بلا سرش میاد. غیر از دروغ و تزویر و توهین چی مگه برا مردم آورد؟ از هزار تا اما و اگر و چرا فقط یه سوال: چرا فاصله حقوق پزشک را با یه معلم فوق لیسانس که بیست و نه سال سابقه داره قریب هشت نه میلیون تومان افزایش داد؟!!!!!!