معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: تعطیلی یک روزه مدارس خسارت های سنگین و غیرقابل جبرانی به نظام آموزشی کشور وارد می کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش : تعطیلی مدارس به نظام آموزشی خسارت وارد می کند

به گزارش قدس آنلاین حمیدرضا کفاش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزیر آموزش و پرورش با هرگونه تعطیلی در مدارس کشور مخالف است چرا که تعطیلی یک روزه مدارس از بعد مالی و علمی خسارت های سنگینی به دنبال دارد.

وی اظهار کرد: به همین علت مدارس سراسر کشور در هفته جاری به جز یکشنبه 30 آذر (28 صفر سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و سه شنبه 2 دی (30 صفر مصادف با شهادت امام رضا(ع) همچون روزهای عادی باز هستند.

کفاش ادامه داد: تنها ملاک آموزش و پرورش برای تعطیلی مدارس تقویم رسمی کشور و همچنین روزهای آخر هفته است.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: خانواده هایی که قصد مسافرت دارند باید با هماهنگی مدیران مدارس و دریافت مجوز از مربیان آموزشی، برای فرزندان خود مرخصی بگیرند.



* جذب معلمان تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان



معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به سووال خبرنگار ایرنا مبنی بر نحوه جذب معلم در این وزارتخانه گفت: وزارت آموزش و پرورش مربیان و معلمان مورد نیاز را تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب و استخدام می کند.

کفاش افزود: دبیران پرورشی مورد نیاز مدارس نیز از میان دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان جذب و استخدام می شوند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عای IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    0 0
    اقای وزیر رشو گیری در مدارس بزرگ سالان شما وفروش مدرک در مدارس بزرگ سالان شما در گیلان الاهیجان سیاهکل واستانه بی داد می کنه میران این مدارس بصورت علنی رشوه می گیرن اینها دانش اموزان را فساد دورس می کنن به جامعه می فرستندبخصوص رشوه انها از اموزشگاه های کامپیوتر هست که مدیر مدرسه دخترانه بزرگ سالان لاهیجان وپسرانه سیاهکل ودخترانه سیاهکل تو این کار پیش قدم هستن اقای وزیر ای بیشتر به جامعه ضرر دارد یا تعطیلی مدارس اقای وزیر برو بررسی کن
  • محمد IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    0 0
    مرد حسابی چرا دروغ میگویی کدام خسارت و قتی همه دانش آمزان چه آنهایی که درس میخوانند و چه آنهایی که درس نمیخوانند قبول میشوند چگونه با تعطیلی یک روزه خخسارت سنگین وارد میشود دیگر دانش آموز بیشعور نداریم و همه با استعداد هستند و همه قبول میشوند چه مدرسه باز باشد و چه تعطیل فرقی ندارد حد اقل به خودمان دروغ نگوییم . قبولی 100 درصد!!!!!!؟