قدس آنلاین-شهرکرد،سید سعید سعادت،بانک ها فعالیت اصلی خود را که کمک به بخش تولید و رونق اشتغال است بکلی فراموش کرده و دچار بنگاه داری شده اند .

 با همه نظارت ها هنوز نتوانسته ایم فساد موجود در بانک هارا مهار کنیم

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،رئیس سازمان بازرسی کل کشور که جهت تودیع و معارفه رئیس کل بازرسی استان چهار محال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده بود در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین از فساد گسترده بانک های خصوصی و دولتی در چند سال اخیر خبر داد.

ناصر سراج افزود : متاسفانه با همه نظارت ها و زحمات همکاران در مجموعه بازرسی هنوز نتوانسته ایم فساد موجود در بانک هارا مهار کنیم.

سراج با انتقاد شدید از عملکرد بانک ها تصریح کرد: بانک ها فعالیت اصلی خود را که کمک به بخش تولید و رونق اشتغال است بکلی فراموش کرده و دچار بنگاه داری شده اند که این ظلم مضاعف به نظام و ملت خوب ایران است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشورادامه داد: در کشور چین با مفاسد اقتصادی بشدت برخورد می شود و بنده در سفری که به کشور چین داشتم مسئولان و مدیران قضایی این کشور چنین اظهار نمودند که آستانه تحمل ما در برابر مفاسداقتصادی زیر صفر است.

وی تصریح کرد: مسئولان و به ویژه استانداران باید بر روی عملکرد بانک ها و مدیران عامل بانک ها بشدت نظارت نموده و هراز چند گاهی آنها را احضار نموده و از عملکرد آنها بازخواست نموده و به دقت بررسی کنند که به چه افراد و دستگاه های دولتی چه مقدار و در چه قالبی وام پرداخت نموده اند.

وی در خاتمه یاد آور شد، بنا داریم با شدت و با قوت و قدرت تمام با مفاسد اقتصادی  بالاخص فساد های بانکی بشدت برخورد نموده و در این زمینه هدایت ها و ارشادات و پشتیبانی مقام معظم رهبری را نیز داریم و معظم له این موضوع را به جد از دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کل کشور مطالبه می نمایند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رام IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    0 0
    هیچ وقت هم نمی توانین باید با اخراج کردن یا جریمه کردن اونم جدی نه با کلک
  • کاربر IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    0 0
    بانک انصار را چرا بازرسی نمیکنید .
  • حسین IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    1 0
    جناب سراج من کارمند سابق حراست یکی از بانکهای دولتی بودم وقتی فساد مدیران را گزارش کردم به راحتی مرا جابجا نمودند شما چگونه می خواهی با فساد مبارزه کنی فقط شعاری!