۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱
کد خبر: 254036

قدس آنلاین- تبریز:فرمانده انتظامي شهرستان مرند گفت: سا رقان حرفه‌اي احشام در شهرستان مرند در آذربايجانشرقي پس از دستگيري به 4فقره سرقت احشام اعتراف كردند.

دستگيري سارقان احشام در مرند

به گزارش قدس آنلاین از مرند، علی طاحونی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران آگاهي شهرستان چندي پيش از سرقت احشام در اراضي يكي از روستاهاي اطراف مرند مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی تصريح كرد: با تلاش بي وقفه ماموران آگاهي شهرستان مالخر احشام با هويت معلوم شناسايي وبا راهنمايي وي سارقان حرفه اي و سابقه دار احشام بنامان"الف- س" و"س-م"و"م- الف" شناسايي و دستگير شدند.

اين مقام انتظامي اذعان داشت:متهمان به سرقت 8 راس گوسفند که طي 4فقره و به بصورت شبانه با استفاده از خودرو نيسان و سواري پيکان اقدام به سرقت مي کردند اعتراف،كه پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان مرند با اشاره به اينكه سارقان از هر فرصتي براي رسيدن به اهداف خود استفاده مي كنند توصيه كرد، دامداران توصيه‌هاي پليس را در پيشگيري از سرقت احشام جدي بگيرند و هر گونه موارد مشکوک را به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110اعلام ونظرات و انتقادات و پيشنهادات خود را درخصوص عملکرد ماموران انتظامي با سامانه 197 در ميان بگذارند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.