قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي تبريز گفت:با همکاري شهروندان و تلاش ماموران کلانتري 24 سردرود 2 نفر سارق حرفه اي سابقه دار دستگير و مقادير زيادي اموال مسروقه کشف شد.

باند سرقت در تبريز متلاشي شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، فرهنگ نوروزي  در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر حسب گزارش شهروندان مبني بر سرقت در چند روز گذشته عوامل تخصصي کلانتري 24 موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

این مقام انتظامی عنوان کرد : پس از جمع آوري اخبار و اطلاعات و شناسايي سارقان ، بلافاصله از مقام قضايي کسب تکليف شده و طي يک عمليات موفق سارق به هويت معلوم ساکن سردرود دستگير و به کلانتري دلالت داده شد.

وي ادامه داد: پس از انجام تحقيقات مقدماتي مجددا با راهنمايي سارق دستگير شده به محل دپو اموال مسروقه واقع در آدرس محل سکونت سارق دوم به هويت  معلوم عزيمت در نهايت ضمن دستگيري سارق دوم موفق به کشف و ضبط مقاديري مواد مخدر از نوع هروئين شدند.

سرهنگ نوروزي در ادامه افزود: مقادير هنگفتي اموال مسروقه از قبيل 12عدد انواع ضبط و پخش خودرو،سه دستگاه موتورسيکلت،جک خودرو،ترانس برق،پمپ آب و باد،ترانس جوشکاري،چند حلقه لاستيک نو خودرو،سيم وکابل برق،چرخهاي خياطي،چند دستگاه دوربين عکاسي،کارت خوان بانک،مشعل شوفاژ،و ساير اقلام ديگر از منزل وي کشف شد.

اين مقام انتظامي در پايان گفت: سارقان به کليه سرقت هاي اخير اعتراف و در اين راستا تعداد بيش از ده فقره پرونده هاي سرقتي حوزه استحفاظي شناسايي و از مالباختگان دعوت پس از شناسايي اموال به همراه پرونده سارقان به پليس آگاهي استان انتقال داده شدند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.