قدس آنلاین- تبریز: نخستین کالسنتر تخصصی و بین‌المللی ایران در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز آغاز به کار کرد.

4 هزار شغل برای تحصیلکردگان با ایجاد نخستین کالسنتر  تخصصی و بین‌المللی ایران در تبریز

 به گزارش قدس آنلاین از تبریز، نخستین کالسنتر تخصصی و بین‌المللی ایران در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز  آمادگی ارائه سرویس‌های کالسنتری را در کشور برای نهادها و موسسات داخلی و خارجی و سرمایه گذاران و تولید کنندگان مربوطه دارد.

ابوالفضل محمدی قدیم مدیرعامل گروه شرکت‌‌های همگامان امسال به عنوان نمونه تولید نرم افزار کشور که از دست نعمت‌زاده وزیر صنعت و معدن لوح تقدیر دریافت کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تبریز با بیان اینکه نرم افزار شاخص‌ترین الگوی صنعت محسوب می‌شود، اظهار کرد: ایجاد کال سنتر در آذربایجان‌شرقی علاوه بر ایجاد اشتغال، باعث تمرکز زدایی از تهران و فعالیت آذربایجان‌شرقی به عنوان استان معین تهران می‌شود.

وی با بیان اینکه مشتریان از شرکت‌های بزرگ انتظاراتی بزرگ دارند و در واقع مشتریان سزاوار این تکریم و بزرگداشت نیز هستند، اظهار داشت:  برای این منظور نیز روش‌های مختلفی وجود دارد که در هر شرکت بسته به نوع عملکرد و خدماتی که ارائه می‌دهند و حیطه کاری و حتی بزرگی و کوچکی مجموعه از این سیستم‌ها استفاده می‌‌شود.

محمدی‌قدیم تصریح کرد:  برقراری رابطه‌‌ای دو طرفه مشتری و تماس گیرنده از بزرگ‌ترین اهداف  سیستم کالسنتر محسوب می‌شود که در هر سیستم این چنینی قابل مشاهده است.

وی گفت: ایجاد حس اطمینان در مشتری از بزرگ‌ترین خواسته‌های شرکت‌هاست و سلامت نگهداری اطلاعات از بزرگ‌ترین خواسته مشتریان است .

محمدی‌قدیم اضافه کرد: کالسنتر مرکز تماس پیشرفته که همراه تماس گیرنده تا آخرین لحظه است و در کنار بهینه سازی تماس‌ها در دریافت و برقراری تماس جدید امکاناتی بی نظیر را ارائه می‌دهد.

وی  امکان برنامه‌ریزی استراتژیک،  مدیریت دانش، مسیریابی راحت، سهولت در ارتباط بین تماس گیرنده و اپراتور، اتوماسیون فرآیند کسب و کار، مدیریت بهینه نیروی کار و  نظارت بر کیفیت و گزارش‌ها از جمله ویژگی‌های کالسنتر است.

مدیرعامل شرکت‌‌های همگامان راه‌اندازی کال سنتر در تبریز را سرآغاز تحولی عظیم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی کال سنتر می‌تواند در مرحله اول برای 4 هزار نفر تحصیل کرده ایجاد اشتغال کند.

محمدی‌قدیم گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک استان‌ها هیچ لزومی ندارد تمام شرکت‌های بزرگ در تهران باشند و با حمایت رئیس کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی و  استاندار آذربایجان شرقی تبریز به عنوان کالسنترهای تهران تعیین شده است.

وی گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک استان‌ها هیچ لزومی ندارد تمام شرکت‌های بزرگ در تهران باشند و اگر تهران مرکز سیاسی و دیپلماتیک باقی بماند و مرکزیت صنعتی، تجاری و خدماتی در جاهای دیگر متمرکز شود، شاهد نتایج بهتری خواهیم بود.

محمدی‌قدیم اضافه کرد: با انجام  پروژه کالسنتر علاوه بر دفع مهاجرت به تهران می‌توان با ایجاد ثروت‌اندوزی برای افراد تحصیلکرده و ایجاد اشتغال موجب پیشرفت و توسعه منطقه شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.