قدس آنلاین - قزوینی غرابی: به دنبال آزاد سازی شهر سنجار عراق از تروریست ها و کشته شدن ده ها تن از آنان، مردم این شهر با دفن اجساد عناصر داعش در شهر خود مخالفت کردند.

مخالفت مردم سنجار با دفن اجساد تروریست ها در شهر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری براثا، یک مسؤول در فرماندهی عملیات مشترک پس از آنکه ازآغاز برنامه جستجو و تعقیب تروریست های باقیمانده در سنجار خبر داد گفت: مردم شهرستان سنجار با دفن اجساد تروریست ها در مناطق خود مخالفت کرده اند و گفته اند نمی خواهد شهرشان با دفن اجساد داعشی ها نجس شود.

منبع امنیتی فوق افزود: نیروهای امنیتی وابسته به تیپ طلایی، پیشمرگه ها و رزمندگانی از ایزیدی ها و مسیحیان اقدام به جستجوی خانه به خانه در سنجار برای پاک سازی کامل آن از باقیمانده های داعش کرده اند.

این منبع در ادامه گفت: عملیات جستجوی خانه ها به کندی صورت می گیرد زیرا تروریست های داعش اقدام به گذاشتن تله های انفجاری در بسیاری از خانه ها، اداره ها و خیابان های شهر کرده بودند. تاکنون با تلاش های مهندسی ده ها بسته انفجاری مخفی و آشکار در منطقه خنثی شده است.

پس از آزادی سنجار چندین گور دسته جمعی از شهروندان ایزیدی که توسط تروریست های تکفیری داعش به قتل رسیده اند کشف شد.

شهر مهم و راهبردی سنجار که در نزدیکی مرزهای کشور سوریه است روز گذشته توسط نیروهای پیشمرگ کرد عراقی از تروریست های داعش بازپس گرفته شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.