رئيس اداره پاسخگويی به سؤالات دينی و اطلاع رساني آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ايام ارتحال رسول گرامي اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبي(ع) و امام رضا(ع)، خدمات فرهنگي متنوعي به اردوها و گروه‌هاي زيارتي ارائه مي‌شود.

ارائه خدمات فرهنگي به اردوهاي زيارتي در ايام پاياني صفر

به گزارش ستاد خبري دهه پاياني صفر آستان قدس رضوي، جواد هاشمي با بيان اين خبر گفت: «پابوس»، «فقه و زندگي»، «زمزم اشك»، «پرسمان ديني»، « در سوگ خورشيد» و « از حرم تا عرش» عناوين ويژه برنامه‌هايي است كه براي گروه‌ها و اردوهاي زيارتي كه به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف مي‌شوند، تدارك ديده شده است.

وي گفت: سخنراني و سينه‌زني ويژه هيئات ترك زبان، جلسات سخنراني و پرسش و پاسخ، بيان مسائل احكام، قرائت زيارت حضرت رسول(ص)، مرثيه سرايي و سينه زني، مناجات شبانه، قرائت زيارت امين الله و برنامه هجرت و هدايت همگام با امام رضا(ع) از مدينه تا مرو از جمله برنامه‌هايي است كه ويژه اين گروه از زائران در حرم مطهر رضوي برگزار مي‌شود.

هاشمي بيان داشت: آشنايي با اماكن متبركه، معرفي مشاهير مدفون در حرم مطهر رضوي و اجراي برنامه ويژه براي دختران 9 سال، از ديگر برنامه‌هاست.

رئيس اداره پاسخگويی به سؤالات دينی و اطلاع رساني آستان قدس رضوی گفت: اين برنامه‌ها همه روزه از 29 آذر جاري تا 5 دي ماه، صبح و عصر در رواق دارالهدايه حرم مطهررضوي برگزار مي‌شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.