تسليت رئيس هيات مديره پرسپوليس به خانواده مرتضي احمدي

به گزارش قدس آنلاين،جعفر کاشانی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تسلیت به خانواده مرتضی احمدی و جامعه هنرمندان و اهالی فوتبال ایران در این مورد گفت: احمدی هنرمند فرهیخته‌ای بود که به رغم اینکه در عرصه تلویزیون، تئاتر و سینما فرد شناخته شده‌ای به شمار می‌رفت اما همواره عشق پرسپولیس در او شعله‌ور بود و همین موضوع باعث شده بود تا او بدون هیچ چشمداشتی در سالیان نه چندان دور روی سکوهای ورزشگاه امجدیه در کنار هواداران پرسپولیس باشد و بارها اتفاق افتاده بود که فی‌البداهه اشعاری را برای پرسپولیس و فوتبال می‌سرود و ما فوتبالیست‌های قدیمی و حتی بازیکنان جدید خاطرات زیادی از او داریم.

وی ادامه داد: احمدی زمانی که پرسپولیس می‌باخت بسیار ناراحت می‌شد و جا دارد این ضایعه بزرگ درگذشت این هنرپیشه فرهیخته و وارسته را به خانواده ایشان و همه پرسپولیسی‌ها تسلیت بگویم.

افشین پیروانی مربی سابق پرسپولیس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این‌باره گفت: مرتضی احمدی یکی از هنرپیشه‌های پیشکسوت سینما، تلویزیون و رادیو بود که درگذشت او ضایعه‌ای برای جامعه هنری ایران است.

وی ادامه داد: مرتضی احمدی یکی از قدیمی‌ترین پرسپولیسی‌های ایران بود و همواره حامی تیم بود. درگذشت این هوادار قدیمی و هنرمند ارزشمند را به جامعه ورزش و هنر و همچنین خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گویم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.