۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷
کد خبر: 254204

این فرد که دارای مراجعه کنندگان بسیار از مناطق مختلف یزد بود، به اتهام کسب درآمد نامشروع، اختلاف افکنی بین خانواده ها، ترویج خرافات، اغفال و انحراف دختران و پسران به مقامات قضائی معرفی شد.

 احضارکننده روح به دام افتاد!

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد از دستگیری فرد شیادی که به بهانه های طلسم، جادو و احضار روح اقدام به فریب افراد ساده لوح می کرد خبر داد.

سرهنگ رضا رضایی افزود: پلیس امنیت عمومی استان یزد با کار اطلاعاتی فردی شیاد و رمالی را که با فریب افراد ساده لوح به بهانه های احضار روح، جن گیری و هیپنوتیسم آنها را سرکیسه می کرد و از این کار درآمد به دست آورده بود، شناسایی و دستگیر کرد.

رضایی گفت: این فرد که دارای مراجعه کنندگان بسیار از مناطق مختلف یزد بود، به اتهام کسب درآمد نامشروع، اختلاف افکنی  بین خانواده ها، ترویج خرافات، اغفال و انحراف دختران و پسران به مقامات قضائی معرفی شد.

رضایی تصریح کرد: در بازرسی از محل کار این متهم یک دستگاه گیرنده ماهواره، چندین جلد کتب دعا نویسی و جزوه های هیپنوتیسم و همچنین برخی اندام حیوانات برای طلسم و جن گیری کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد هشدارداد : همشهریان این نکته را در نظر داشته باشند که مراجعه به چنین افرادی برای رفع گرفتاری ها و مشکلات خانوادگی جز دردسر و گرفتاری های بعدی هیچ نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.