۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: 254230
اخبار ويژه

اقدام جالب مؤسسه آمریکایی

ایرنا: مذاکره کنندگان ایران و کشورهای 1+5 به سبب گفت و گوهای فشرده برای رفع حساسیتها نسبت به برنامه هسته ای ایران از سوی مؤسسه کنترل سلاح یا ( Arms Control )، نامزد عنوان شخصیت سال 2014 شدند. این مؤسسه که مقر آن در واشنگتن است، از سال 2007 تاکنون افراد و مؤسساتی را که در هدایت و اقدام برای حل مسأله سلاحهای هسته ای فعال بوده اند، نامزد عنوان شخصیت سال کرده است.

 

نمی توانیم موضع بگیریم

مهر:  حجت الاسلام سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، با بیان اینکه در جامعه ما آزادی بیان وجود دارد، گفت: اینکه مطالبات غیرقانونی از رئیس جمهور در برخی از محافل صورت می گیرد، به دلیل این است که در جامعه ما آزادی بیان وجود دارد و ما نیز نمی توانیم در برابر آنان موضع بگیریم و به مقابله با آنها بپردازیم.

 

فسادهای چندهزار میلیاردی

ایرنا: حجت الاسلام سیدعلی خمینی در آیین عزاداری 28 ماه صفر در حسینیه امام(ره) قزوین، با بیان اینکه «باید ببینیم بعد از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی در مواجهه با فساد چه عملکردی داشته ایم»، گفت: فسادهای چندهزار میلیارد تومانی ناراحتی شدید دوستداران انقلاب و نظام را به همراه داشته است.

 

کشف تونل مخفی قاچاق آب!

فرارو: سید شکر خدا موسوی نماينده مردم اهواز در مجلس گفت: در بازدید خود از سرشاخه های کارون تونل جدیدی را کشف کردم که از سر شاخه های کارون گرفته شد و به شرکت فولاد مبارکه اصفهان می رسید. مدیر کل آب و برق استان از وجود این تونل اظهار بی اطلاعی می کند، به نظر مي رسد اين هم یک نوع قاچاق آب است.

 

افتتاح بزرگراه به نام سردار ایرانی

ابنا: بزرگراه اصلی نبطیه – مشغره در لبنان که با همت و تلاشهای هیأت ایرانی بازسازی لبنان ساخته شده است، با نام شهید «حسام خوشنویس» (شهید سردار حسن شاطری) افتتاح شد.

 

17 بیمارستان بدون استفاده

ایرنا: سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هم اکنون 17 بیمارستان در سطح کشور به خاطر نبود نیرو، تجهیزات و ردیف اعتباری تعطیل و بدون استفاده مانده است.

 

زندگی در تهران ماهی چند؟

ایسنا: تهران پر هزینهترین شهر ایران شناخته شد. بر اساس آخرین آمار مرکز آمار ایران در سال 1392، تهران با متوسط هزینه زندگی دو میلیون و 280 هزار تومان برای هر خانوار، پرهزینهترین شهر ایران است.

 

واکنش پاشایی به اظهارات اباذری

فرارو: منصور پاشایی عموی مرحوم مرتضی پاشایی در یادداشتی به اظهارات یوسف اباذری در نشستي با عنوان «پديدارشناسي فرهنگي يك مرگ» که با حضور استادان و جامعه‌شناساني در تالار ابن خلدون دانشكده علوم اجتماعي دانشگاه تهران برگزار شد، واکنش نشان داد وگفت: اخیراً نقدی در یک جمع دانشگاهی مطرح شده که چه از نظر شکلی و ادبیات و چه از نظر ماهوی محل تأمل و تأسف است.

 

دلار گرانتر می شود

خبرآنلاین: خبرها حاکی است که فدرال رزرو، بانک مرکزی آمریکا، به احتمال بسیار زیاد در سال آینده میلادی نرخ بهره را افزایش خواهد داد که چنین اقدامی باعث تقویت بیشتر ارزش دلار در بازارهای جهانی خواهد شد، اما افزایش بهای دلار در سال آینده برای برخی از کشورها مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

 

کشف زمین خواری ۲۵۰ میلیاردی

جهان: جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از کشف زمین خواری با ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال در گرگان خبر داد.

 

توزیع‌ متخصصان ناعادلانه است

فارس: محسن علیمردانی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مشکلات توزیع متخصصان علوم پزشکی در کشور گفت: توزیع متخصصان در سطح کشور ناعادلانه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.