قدس آنلاین:ریس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین گفت: مامورين اجرايي منطقه ساريگل موفق به دستگيري سه نفر شکارچي شدند.

"دستگيري سه نفر شکارچي و کشف يک قبضه سلاح قاچاق

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، فخرانی افزود: مامورين اجرايي حين گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع شاه جهان در حال دوربين کشي بودند که متوجه حضور سه نفر شکارچي در منطقه مي شوند. محيط بانان بصورت نامحسوس شکارچيان را تعقيب مي کنند در همين حين شکارچيان در داخل دره آسته اسلحه خود را مخفي ميکنند و مامورين اجرايي محل مخفي نمودن سلاح را مي بينند. در مسير خروجي منطقه يکي ديگر از محيط بانان شکارچيان را دستگير مي کند . در انتهاي ماموريت با هماهنگي با قاضي محترم کشيک حکم بازرسي از منزل آنان نيز گرفته مي شود.

وي اظهار داشت: از متخلفين يک قبضه سلاح تک لول چخماقي فاقد مجوز، دو دستگاه دوربين چشمي و يک عدد قنداق اسلحه کشف و ضبط گردید و متهمين که هر سه از شکارچيان منطقه و سابقه دار هستند به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردیدند.

مهندس فخرانی گفت: با توجه به اینکه نیروهای يگان حفاظت محیط زیست (محیطبانان) در تمامی ساعات شبانه روز با آمادگی کامل در مناطق حضور داشته و از مواهب الهي حفاظت و حراست نمایند؛ از عموم مردم علاقمند به حفظ محيط زيست تقاضا ميشود در صورت مشاهده هر گونه آتش سوزي،قطع اشجار ،شکار و صيد غير مجاز،تخريب و آلودگي محيط زيست و.... مراتب را به اداراه و پاسگاههاي محيطباني سطح شهرستان اطلاع دهند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.