قدس آنلاین: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: حال وخیم صنایع استان اصفهان کمی بهبود پیدا کرده و دلیل آن هم ثبات بیشتر بازار و مذاکرات هسته‌ای است، اما همچنان وضعیت صنایع استان با نقطه ایده‌آل فاصله زیادی دارد.

حال وخیم صنایع اصفهان با ثبات بازار و مذاکرات هسته‌ای بهبود یافت

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار ما ، افزود: متاسفانه آن‌گونه که لازم است به نظام تولید اهمیت داده نمی‌شود به همین دلیل است که استراتژی صنعتی و معدنی هم آن‌طور که باید تدوین نشده است.

وی ادامه داد: صنعتگران و تولیدکنندگان با مشکلاتی روبه‌رو هستند که نیاز است برطرف شود، باید امنیت برای استفاده از تسهیلات مختلف فراهم شود و تولیدکنندگان بتوانند از تسهیلات مختلف استفاده کنند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به لایحه حمایت از تولید نیز اشاره کرد و گفت: در لایحه حمایت از تولید لازم است که جزئیات برخی از مواد، بیان و تصویب شود.

وی به وضعیت صنایع در سطح استان اصفهان نیز اشاره و تاکید کرد: در نگاه کلی می‌توان گفت وضعیت صنایع استان کمی بهبود پیدا کرده و دلیل آن هم ثبات بیشتر بازار و مذاکرات هسته‌ای است اما همچنان وضعیت صنایع استان با نقطه ایده آل فاصله زیادی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.