قدس آنلاین : رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان گفت: در پایان فاز دوم واکسیناسیون تب برفکی در جمعیت دامی شهرستان بالغ بر 82 هزار راس گاو و گوساله علیه این بیماری واکسینه شدند .

 82 هزار راس گاو و گوساله در اصفهان بر علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، دکتر عبدالرضا مرادی اظهار داشت : با توجه به برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده فاز دوم واکسیناسیون تب برفکی از اواسط آبان ماه سال‌جاری آغاز و تا بیست وچهارم آذرماه ادامه یافت .

وی در مقایسه اجرای این طرح نسبت به سال گذشته نیز گفت : در فاز دوم واکسیناسیون تب برفکی 81 هزار و912 راس دام ( گاو و گوساله ) واکسینه شدند که این آمار در مقایسه با فاز اول واکسیناسیون در سال جاری که بالغ بر 67 هزار راس دام واکسیناسیون شدند 15 درصد افزایش داشته است .

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان اذعان داشت : فاز دوم واکسیناسیون تب برفکی به مدت یک‌ماه در تمام دامداری‌های روستایی و نیمه صنعتی شهرستان انجام شد و تعداد 14  اکیپ بخش خصوصی و 10 اکیپ بخش دولتی به طور مستمر فعالیت داشتند.

عبدالرضا مرادی در پایان افزود: این شبکه در حال حاضر در صدد برنامه ریزی و تجهیز نمودن اکیپ‌های واکسیناسیون دامپزشکی در سطح شهرستان برای انجام واکسیناسیون برعلیه بیماری بروسلوز( بیماری مشترک بین انسان و دام)در جمعیت دامی‌ می‌باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.