قدس آنلاین یزد - معاون فرماندار تفت بر رسیدگی به دغدغه‏‏های بیماران خاص تاكيد كرد و ورود خیرین در این عرصه خطیر را بسیار موثر و راهگشا خواند.

خيرين در رفع دغدغه‏‏ هاي بيماران خاص راهگشا هستند

به گزارش قدس آنلاین از یزد  ، "ناصر دهقاني" با بیان این خبر اظهار داشت : بی‏‏تردید اجرای موفق این طرح از دستاوردهای مهم و ارزشمند در حوزه درمان است که رضایت مردم را به همراه داشته و سطح خدمت رسانی در بخش سلامت را به ویژه در مراکز دولتی به نحو چشمگیری ارتقاء داده است که حقیقتاً جای قدردانی دارد.

وي با اشاره به اهمیت رسیدگی به دغدغه‎‎ها و مسائل مربوط به درمان بیماران خاص افزود : آنچه که امروز در حوزه رسیدگی به مسائل و مشکلات بیماران خاص مهم و حائز اهمیت است، ارائه خدمات درمانی در شرایط مطلوب و کاهش هزینه‎‎های درمان این بیماران است.

دهقاني تصریح  كرد: لازم است با اعمال برنامه‏‏ریزی‏‏های دقیق، راه را برای خدمت ‏‏رسانی شایسته به این عزیزان فراهم کرد که مشکلات دیگری بر بیماری آنان سایه نیندازد چرا که این موضوع حتی می‏‏تواند در تسریع روند بهبود و تقویت روحیه آنان موثر باشد.

معاون فرماندار همچنین بر ایفای نقش فعال تر بیمه ها در این رابطه تاکید کرد و با اشاره به نقش مهم خیرین در این عرصه، افزود : ورود خیرین در این عرصه خطیر می‏‏تواند بسیار موثر و راهگشا باشد لذا باید این موضوع برای خیرین عزیز شهرستان تبیین شود

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.