قدس آنلاین- تبریز: رئيس پليس آگاهي آذربايجان شرقي از دستگيري باند حرفه اي سارقان خودرو با 72 فقره سرقت در اين استان خبر داد .

باند سارقان خودرو در آذربایجان شرقی متلاشی شد

صابر عباسزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین در تبریز اظهار داشت: در پي افزايش سرقت خودرو و رها نمودن خودروها بصورت بلاصاحب در خيابان هاي اطرف شهر طي چند روز گذشته، موضوع بصورت حساس در دستور کار پليس مبارزه با سرقت قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: کارگاهان با احصاء بازه‌هاي زماني و مکاني سرقت و جمع آوري دلايل و مدارک و با استفاده از اخبار واصله در نهايت يک نفر متهم به هويت «ب.س» 30 ساله سابقه دار با يکدستگاه خودرو سرقتي شناسايي و دستگير و به آگاهي انتقال دادند.

عباسزاده تصريح کرد: در بازجويي ها و تحقيقات بعمل آمده از متهم ابتدا منکر ارتکاب هرگونه بزه ارتکابي بوده ولي بامشاهده ادله و مستندات پليس لب به اعتراف گشوده و همچنين 5 نفر از همدستان خود به هويت هاي «س.ا» 25 ساله، «م.ع» 38 ساله، «ي.م» 35ساله، «ب.م» 26 ساله و «ع.ب» 40 ساله را به پليس معرفي کرد.

وي در ادامه افزود : کليه متهمين با هماهنگي مقام قضايي در چندين عمليات منسجم و غافلگيرانه شناسايي و دستگير که از مخفيگاه ايشان دو دستگاه خودرو پرايد سرقتي، اموالي از قبيل دينام اتومبيل - کاربراتور - جک – لاستيک و روکش صندلي کشف و به آگاهي دلالت دادند که بلافاصله مورد بازجويي قرار گرفتند که با ارائه دلايل و آثار برجاي گذاشته از سرقت به مشارکت در 72 دستگاه سرقت خودرو در سطح کلانشهر تبريز معترف شدند.

وي در پايان بيان داشت: با راهنمايي متهمين دستگير شده کليه صحنه هاي سرقت مورد بازسازي و مالباختگان شناسايي شدند و کليه اموال مکشوفه در اجراي دستور قضايي به مالباختگان مسترد و پرونده پس از سير تکاملي به همراه متهمين به دادسرا احاله که باقرار قانوني روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.