سه گرگ گرسنه که بر اثر بارش برف و برودت هوا و با هدف دستیابی به غذا وارد محوطه خوابگاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خمین شده بودند، وحشت دانشجویان را برانگیختند.

ورود گرگ های گرسنه به خوابگاه دانشجویان
به گزارش قدس انلاین«مهدی کمانی » رییس خدمات ایمنی و آتش نشانی خمین در این زمینه اعلام کرد: روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نیروهای آتش نشانی در یک عملیات امدادی به همراه دو نفر از محیط بانان حفاظت محیط زیست شهرستان این گرگها را با مهارت از محوطه خوابگاه دانشجویان دور کرده و به محیط زیست برگرداندند.


وی اظهارکرد: تیم عملیاتی اعزامی به این ماموریت با ایجاد حفره ای در دیوار جنب دانشگاه و هدایت گرگها به این حفره همچنین محیط بانان با تیراندای هوایی باعث گریختن گرگها از محوطه دانشگاه و برگشتن آنها به محیط زیست شدند.

رییس خدمات ایمنی و آتش نشانی خمین ادامه داد: با بررسی انجام شده وحوش با بارش برف و کمبود غذا از لوله های مسیل های آب وارد محوطه شده بودند .

دانشگاه آزاد اسلامی خمین با چهار هزار و500دانشجو در خارج از منطقه مسکونی شهر خمین واقع است

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماتا IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    7 0
    چقدر عکس گرگه قشنگه.قرررربونت برم خوشگلم با وجود داعش چرا به گرگها ایراد میگیرید گناه دارند مظلوم واقع شدند.
  • ديانت IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    7 0
    شايد گرگ‌ها هم براي اخذ مدرك دكتري آمده بودند. لااقل قبل از خارج كردن آنها مدركي به آنها اعطا مي‌كرديد. يا اينكه در محل زندگي گرگ‌ها شعبه‌اي از دانشگاه آزاد تاسيس فرماييد تا گرگ‌ها با زحمت كمتري بتوانند مدارك مورد نياز خود را اخذ نمايند