بزرگ‌ترين كاروان زائران پياده رضوي با عنوان «حاميان ولايت رهپويان حضرت مهدي(عج)» همزمان با شب شهادت امام غريب‌الغرباء حضرت رضا(ع) به حرم مطهر رضوي رسيدند.

بزرگ‌ترين كاروان پياده زائران رضوي به قطعه‌اي از بهشت رسيدند

به گزارش ستاد خبري ويژه برنامه‌هاي دهه آخر صفر آستان قدس رضوي، اين كاروان پياده 4 هزار و 500 نفري طي 3 روز مسير 120 كيلومتري شهرستان نيشابور به مشهد را با پاي پياده طي كردند.

اين گزارش حاكي است؛ بزرگ‌ترين كاروان زائران پياده امام رضا(ع)  از سوي دارالقرآن‌الكريم امام رضا(ع) شهرستان نيشابور براي بيست و چهارمين بار است كه در طول 16 سال متولي اين مسير را در ايام ميلاد و شهادت امام رضا(ع) با پاي پياده طي مي‌كنند.

اميدوارم محب واقعي اهل بيت باشم

مرضيه همتي زائر پياده30 ساله نيشابوري است كه امسال براي هفتمين سال متوالي همراه با ديگر اعضاء خانواده‌اش مسير نيشابور تا مشهد را با پاي پياده طي‌كند و تمام اميد و آرزويش اين است كه محب واقعي اين امام رئوف باشد و مزد اين چند روز پياده روي‌اش را فرج آقا امام زمان(عج) و شفاي همه مريضان مي‌خواهد.

وي بيان مي كند: خدا رو شاكرم كه در شب شهادت غريب طوس حضرت رضا(ع)، اسمش در زمره زائران حضرتش نوشته شده است.

زينب محمدي زائر  22 ساله‌اي است كه براي اولين بار توفيق آن را داشته تا در خيل عظيم عاشقان حضرت رضا(ع) و هم‌قدم با ديگر زائران آن حضرت اين مسير را با پاي پياده طي كند.

شيريني زيارت پياده امام رئوف

اين زائر حرم مطهر رضوي در حالي كه ديگر پاهايش پس از طي 120 كيلومتر پياده روي تاول زده است، از عشقش به خاندان اهل‌بيت عصمت و طهارت(ع) مي‌گويد و از آن حضرت مي‌خواهد كه گره از مشكلات همه افراد باز كند.

وي ادامه مي‌دهد: حلاوت و شيريني اين زيارت را تا آخر عمر فراموش نمي‌كنم و انشاء الله در سال‌هاي آينده نيز اين مسير را با پاي طي خواهم كرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.