رییس سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر اینکه تبعیت از مقام معظم رهبری تبعیت از فرامین امام راحل (ره) است گفت: اگر امروز با دقت این فرامین را به کار ببندیم قطعا گامهای محکمتر و موثرتری در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی خواهیم برداشت.

تبعیت از مقام معظم رهبری تبعیت از فرامین امام راحل (ره) است



به گزارش سرویس «شهری» ایسنا، به مناسبت هفته ثبت احوال و همزمان با اولین روز از این هفته ، معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور، معاونین، مشاورین ، مدیران کل و جمع کثیری از کارکنان این سازمان با حضور در مرقد مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم رییس سازمان ثبت احوال کشور با تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول این ماه سراسر سرور، به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، فنی و دفاعی اشاره کرد.

دکتر محمد ناظمی اردکانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای ایران به ارمغان آورده است گفت: امروز مردم در عرصه سیاسی با اشتیاق حضور دارند و کشور عزیزمان ایران با مردم سالاری دینی مدیریت می شود و مردم به نوعی در تصمیم گیریهای خرد و کلان کشور دخالت دارند.

وی همچنین در خصوص مسائل اجتماعی گفت: در این عرصه نیز اعتماد مردم به جمهوری اسلامی کم‌نظیر است و امام راحل (ره) با خط مشی که از خود بجا گذاشتند، آفرینده اعتماد ملی بودند.

رییس سازمان ثبت احوال کشور افزود: در عرصه فرهنگی نیز مردم با پشت سر گذاشتن مظاهر فرهنگ غربی به نوعی خودباوری فرهنگ ملی رسیده اند و توانسته ایم به استقلال که شعار ما بود تحقق بخشیم.

ناظمی اردکانی اظهار کرد: از شروع جنگ تحمیلی تحریم ها علیه ما آغاز شد و امروز نیز همه جانبه اعمال می شود ولی مردم مقاوم ایران متکی به توانمندیهای ملی و متکی به خود هستند.

رییس سازمان ثبت احوال تاکید کرد: ملت ایران همچنان در مسائل علمی در دنیا زبانزد بوده و در مسائل دفاعی نیز به دستاوردهای قابل قبول و خوبی دست یافته است.

بر اساس گزارش سایت ثبت احوال، شرکت‌کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

گفتنی است سوم تا نهم دی ماه به عنوان هفته ثبت احوال نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.