در سال جاری به منظور شفاف‌سازی، تمرکز و نظارت بیشتر بر هزینه‌ها و استفاده بهینه از آن، این اعتبارات به صورت یک ردیف مستقل در لایحه پیشنهادی بودجه سال 94 به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

پاسخ دفتر جهانگیری به اظهارات قاضی‌پور در مجلس
دفتر معاون اول رئیس‌جمهور درپاسخ به اظهارات نماینده مردم ارومیه در مجلس مبنی بر "افزایش اعتبار دفتر معاون اول رییس‌جمهور"، در توضیحی اعلام کرد: در سال جاری به منظور شفاف‌سازی، تمرکز و نظارت بیشتر بر هزینه‌ها و استفاده بهینه از آن، این اعتبارات به صورت یک ردیف مستقل در لایحه پیشنهادی بودجه سال 94 به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

به گزارش  ایلنا٬ به دنبال اظهارات قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مبنی بر «افزایش اعتبار دفتر معاون اول رییس‌جمهور از دو میلیارد تومان به ده میلیارد تومان٬ دفتر معاون اول رییس‌جمهور توضیحاتی به شرح زیر در این زمینه ارائه کرد.

بر اساس این توضیحات، این اعتبارات به منظور اداره بهتر دولت در گذشته نیز وجود داشته و در قالب ردیف‌های در بودجه نهاد ریاست جمهوری استفاده می‌گردیده است.

در سال جاری به منظور شفاف‌سازی، تمرکز و نظارت بیشتر بر هزینه‌ها و استفاده بهینه از آن، این اعتبارات به صورت یک ردیف مستقل در لایحه پیشنهادی بودجه سال 94 به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

البته مجلس شورای اسلامی نیز بر حسب وظایف و اختیارات خود می‌تواند در این زمینه اعمال نظر و حتی ردیف‌هایی را اصلاح نماید؛ لذا فضاسازی رسانه‌ای و تبلیغاتی از تریبون‌های متعدد توسط برخی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تعجب است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جامعه اسلامی دانشجویان09146047547 IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    0 0
    دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان برای برگزاری مناظره جهانگیری و قاضی‌پور اعلام آمادگی کردند جمعی از دفا‌تر جامعه اسلامی دانشجویان با توجه دعوت نادر قاضی‌پور از معاون اول رئیس جمهور برای مناظره در رابطه بحث لایحه بودجه ۹۴، در در نامه‌ای آمادگی خود را برای برگزاری این مناظره اعلام کردند. متن این نامه به شرح زیر است: «جناب آقای دکتر اسحاق جهانگیری معاونت محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران جناب آقای نادر قاضی‌پور نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی سلام علیکم نظر به تاکید مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر اینکه دانشگاه محل ایجاد فکر و مباحث منطقی است و اینکه مسئولین نظام باید پاسخگوی آحاد جامعه باشند و با توجه به اینکه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان یک تشکل دغدغه‌مند و مطالبه‌گر که همواره منافع ملت مسلمان ایران و مخصوصا دانشجویان ایران اسلامی
  • دفاترجامعه اسلامی دانشجویان09146047547 IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    0 0
    را سرلوحه کار خود قرار داده و با تاکید بر اینکه دانشگاه فضای منطقی مباحثه و روشنگری برای این مردم بوده و همه چشم‌هایی که دیده بر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند به سمت دانشگاه است لذا با توجه به شبهات بوجود آمده در بحث لایحه بودجه ۹۴ در رابطه با افزایش‌ها، در صورتی که تاکید مقام معظم رهبری نیز بر کاهش هزینه‌های اجرایی است، بدینوسیله دفا‌تر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های امضا کننده ذیل این نامه آمادگی خود را برای برگزاری مناظره مطرح شده اعلام می‌دارند. لذا از حضراتعالی جهت حضور در این برنامه دعوت به‌عمل می‌آید. مزید توفیقات سروران ارجمند را از درگاه حضور ربوبی خواستاریم. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزوار جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز جامعه اسلامی دانشجوی