قدس آنلاین : جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: شامگاه گذشته در عملیات منسجم و هماهنگ 2.5 ساعته تیم های عملیاتی پلیس اصفهان ، یکی از اعضای باند درگیری مسلحانه شهرستان گلپایگان دستگیر و فرد دیگری نیز به هلاکت رسید.

دستگیری و هلاکت قاتلان حادثه گلپایگان  + جزئیات

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردار حسین اشتری  در جمع خبرنگاران اصفهان حضور یافت و در تشریح ماجرا ، افزود: از لحظه وقوع این حادثه بلافاصله تیم های ویژه ای مسؤول پیگیری آن شده و توانستندهویت فرد معدوم و مهمدستانش را به دست آورند.

وی ادامه داد: در کار عملیاتی و هوشمندانه پلیس ؛ مشارکت دو برادر سارق به هلاکت رسیده در درگیری مسلحانه که منجر به شهادت 3 نفر از ماموران و دو نفر از شهروندان و مجروحیت 7 نفر شد، برای کارآگاهان محرز و تحقیقات وسیعی برای دستگیری و به دام انداختن این افراد انجام شد.

این مقام مسؤول عنوان داشت: سرانجام با پیگیری های شبانه روزی مخفیگاه متهمان متواری حادثه در فولادشهر اصفهان شناسایی شد و ساعت 23 شامگاه گذشته تیم های عملیاتی فرماندهی  انتظامی استان اصفهان با برنامه ریزی و اجرای یک برنامه بسیار دقیق و هوشمندانه ، به محل اختفای متهمان رفته و با آنان درگیر می شوند.

وی اظهارداشت: در این درگیری یکی از متهمان با 87 فقره سابقه سرقت که اقدام به شلیک 400 تیر و سه قبضه نارنجک به سمت ماموران کرده بود ، به هلاکت رسید و فرد دیگر نیز دستگیر شد.

به گفته سردار اشتری ، در بازرسی از مخفیگاه این متهمان تعداد 3 قبضه سلاح کلاش ، بیش از 1000 عدد فشنگ و 3 قبضه نارنجک جنگی کشف شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته علاوه بر اقرار صریح به همکاری با دو برادرش در درگیری مسلحانه شهرستان های خمین و گلپایگان ، به  10 فقره سرقت مسلحانه توام با قتل و جرح طی سال های گذشته در اصفهان، زرین شهر ، مبارکه ، ورنامخواست ، شهرکرد و لردگان اعتراف کرد.

وی گفت: این سارقان 37 تا 43 ساله از سال 84 تاکنون اعمال مجرمانه انجام می داده اند که بیش از 50 کیلو طلا و 15 دستگاه خودرو سرقت کرده و طی این جنایت ها 10 نفر را به قتل رسانده و 11 رنفر را زخمی کرده بودند.

سردار اشتری یادآور شد: در الیگودرز هیچ اتفاقی نیفتاده و این حادثه با الیگودرز هیچ ارتباطی نداشته است.

اوی عتماد مردم به نیروی انتظامی را بزرگترین سرمایه ناجا خواند و تاکید کرد: حادثه گلپایگان  هیچ ارتباطی با موضوع های خارج از مرزهای ایران ندارد و مرزهای کشورمان در امنیت کامل به سر می برند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پایان با تقدیر از همکاری خوب دستگاه قضایی استان اصفهان و همکاری صمیمانه سربازان گمنام امام زمان (عج) و تمامی نیروهای مشارکت کننده در این عملیات گفت: خدا را شاکریم که پس از گذشت 4 روز از این حادثه تلخ و ناگوار به برکت خون شهدا و تمامی اعضای این باند مخوف و خطرناک منهدم و به سزای اعمالشان رسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    15 6
    چرا اخبار ضد ونقیص میزنن دیروز گه گفتند استان مرکزی دستگیر شدند
  • شهرام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    9 13
    درودبرشیرمردان جان برکف نیروی انتظامی.مایه ی افتخارملت هستید
  • فالنجی ازسبزوار IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    2 5
    درود خداوند به غیورمردان نیروی انتضامی که بابه خطراندختن جان خودشان باعث آسایش مردم میشوندبرای شادی روح تمامی شهدای اسلام صلوات
  • ناشناس IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    6 0
    ديروز اعلام كردند يكي شون رو تو استان مركزي دستگير كردند آخه اين چه اخباريه ؟
  • عارف IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    6 3
    دم سربازان گمنام صاحب الزمان حسابي گرمممممممممممممممم امشبيه خواب راحت ميريم هميشه مشکلات به دست سربازان صاحب الزمان حل ميشه يه دنياممنون
  • L IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    12 1
    "او اعتماد مردم به نیروی انتظامی را بزرگترین سرمایه ناجا خواند" سردار اینها از سال 84 دارن به قول شماآدم میکشن تازه گندش درامده. باید مردم اعتماد کنند...!
  • طاها IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    8 0
    از اسید پاشی اصفهان چه خبر؟
  • مریم IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    8 0
    چرا همه زود دستگیر میشن اسیدپاش ها دستگیر نمیشن مردم منتظرن
  • رضا IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    6 0
    خوبه والا با 400 فقره سرقت قانون مجازات اسلامی که قطع یده اجرا نمی شه ولی ستار بهشتی سریعاً به بدترین وجهی کشته میشه بخاطر احتمالاً حرف های راستی که به دوستان بر می خورد. خدیا شکرت.
  • ناشناس IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    6 0
    پس چرا همین سربازان گمنام امام زمان بعد از گذشت سه ماه از اسید پاشی هنوز یک نفر را دراین رابطه دستگیر نکردند؟! آیا دستگیری اونا که حرکت مجرمانه خود را در ملاء عام و جلوی چشم مردم و دوربین های ترافیکی انجام میشد سخت تر بود یا اینا ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محسن IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    درود وصلوات به روح پرفتوح همه شهدای عزیز نیروی انتظامی.خصوصاشهدای حادثه اخیر بالاخص جناب سرهنگ هاشمی وجناب سروان مهدوی وسرباز فداکار محسن
  • محسن2 IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    دوستان عزیز لطفا یک فاتحه وصلوات نثار روح عزیزان شهید حادثه اخیر بکنید.لطفا قضیه راسیاسی نکنید.این جان برکفان گناهی ندارن
  • علی IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    1 0
    شادی روح شهدا صلوات