قدس آنلاین: وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: هرگاه و در هركجا روحيه بسيجي تحقق يافت، نتيجه آن چيزي جز ظفر و پيروزي نبوده است.

نتیجه تحقق روحيه بسيجي چيزي جز ظفر و پيروزي نیست

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، دكتر حسيني در همايش" بسيج، رسانه و گفتمان ولايت" با اشاره به تعبير امام (ره) كه فرمودند :" بسيج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنام است" ،  افزود: روحيه بسيج، روحيه سخت‌كوشي، فداكاري و ايثار است كه اين روحيه براي تمام اقشار جامعه نياز است.
وي افزود: يكي ديگر از ويژگي‌هاي بسيجي و يك رسانه بسيجي، شهامت، جسارت، جرات و رشادت است كه چنانچه حقي را يافت، با جرات بيان كند و از ملامت و سرزنش هراسي نداشته باشد و صلاح مردم را به منفعت شخصي خويش ترجيح دهد.
حسيني با اشاره به دو سخن امام (ره) كه فرمودند "حفظ نظام از اوجب واجبات است" و پيرو ولايت فقيه باشيد تا كشور آسيب نبيند" ، تصريح كرد: به طور قطع، هيچ سرمايه گذاري در كشوري كه امنيت و آرامش در آنجا برقرار نباشد، سرمايه‌گذاري نمي‌كند، لذا براي جذب سرمايه‌گذار در كشور بايد امنيت كشور را حفظ كنيم.
وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اينكه يك بسيجي، دلسوز جامعه و اهل عدالت است، افزود: يك بسيجي، وقتي قلم در دست مي‌گيرد، مي‌داند كه خداوند به قلم قسم خورده است؛ ما بايد توجه داشته باشيم كه نقد در جاي خود، ارزش دارد ولي بايد حيثيت و اعتبار افراد را هم رعايت كنيم و نگوييم كه هدف، وسيله را توجيه مي‌كند؛ همواره توجه داشته باشيم كه دشمن از هر مكر و حيله‌اي براي ضربه زدن، استفاده مي‌كند.
وي تصريح كرد:‌ يكي ديگر از ويژگي‌هاي بسيجي كه در رسانه هم نمود پيدا مي‌كند، صبر و استقامت و بردباري و صعه صدر است؛ يك خبرنگار بايد براي كار خود، انگيزه داشته باشد و بخواهد كه يك مصلح باشد، نه تنها يك صالح.
حسيني با بيان اينكه يك بسيجي، چه در جبهه سخت و نظامي و چه در عرصه جنگ نرم، اهميت كار خود را مي‌داند، گفت: امروز، خوشبختانه ايران و نظام جمهوري اسلامي از چنان اقتداري برخوردار است كه زماني آمريكا براي ورود به جنگ نظامي با ايران، تاريخ و ساعت تعيين مي‌كند اما از آنجايي كه مي‌داند به محض اقدام به اين كار، پاشنه آشيل آنها يعني رژيم صهيونيستي و تل آويو با خاك يكسان مي‌شود، از گفته خود، عقب مي‌نشيند.
وي با تاكيد بر اينكه هركجا نيروي مردمي شكل گرفت، نتيجه‌بخش بود، گفت: هرگاه در هركجا، روحيه بسيجي تحقق يافت، نتيجه آن چيزي جز ظفر و پيروزي نبوده است.
وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اينكه بسيجي حافظ انقلاب است، تصريح كرد: يك بسيجي بايد از شناخت و بصيرت برخوردار باشد، چراكه عدم آگاهي، انسان را ملعبه دست بيگانگان مي‌كند و ما هرگز نبايد فراموش كنيم كه نگاه همه آزادي‌خواهان جهان، به نظام جمهوري اسلامي دوخته شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.