محسن پهلوان مقدم در واكنش به دستور دادستان كل كشور براي ممنوعيت تبليغات اين شركت اعلام كرد: ما به عنوان يك شركت بزرگ تصميم مي‌گيريم كه چه موقع تبليغات داشته باشيم يا چگونه و كجا تبليغات كنيم.

خط و نشان مديرعامل پديده برای دستگاه قضایی
به گزارش  قدس آنلاین به نقل از «جوان» همزمان با دستور دادستان كل كشور انتشار آگهي تبليغاتي و تجاري از سوي شركت هاي پديده شانديز، تبرك و پرديسبان در رسانه‌ها و صدا و سيما ممنوع اعلام شد، اين در حالي است كه از چند روز پيش، مراكز دلالي خريد و فروش سهام شركت پديده نيز پلمب شد.
هر چند دادستان كل كشور روز گذشته اعلام كرد كه مديران شركت پديده دستگير نشده‌اند و اين افراد نيز به خارج از كشور فرار نكرده‌اند اما نمايندگان مجلس و مسئولان ارشد دستگاه قضايي از دادستان كل كشور تا معاون اول قوه قضائيه در روزهاي اخير بر رسيدگي جدي به تخلفات شركت پديده تأكيد كرده‌اند.
در اين بين مديرعامل شركت پديده شانديز در واكنش به اخبار منتشر شده در ارتباط با پلمب مراكز دلالي خريد و فروش سهام اين شركت به روزنامه شهرآراي مشهد گفته است: تاكنون هيچ يك از دفاتر رسمي ما پلمب نشده و فعاليت‌هاي ما طبق قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
محسن پهلوان همچنين با اشاره به انتشار خبر دستور دادستان كل كشور در ارتباط با ممنوعيت تبليغات اين شركت اظهار كرد: ما به عنوان يك شركت بزرگ تصميم مي‌گيريم كه چه موقع تبليغات داشته باشيم يا چگونه و كجا تبليغات كنيم. به عنوان مثال همين امروز زمان قراردادهاي تبليغاتي ما در تهران به اتمام رسيد.
وي افزود: همچنين در مورد ممنوعيت تبليغات، هنوز به ما ابلاغ رسمي نشده است و ما خودمان طبق سياست‌هايي كه داريم تبليغات خود را تغيير يا جمع آوري مي‌كنيم.
مديرعامل شركت پديده شانديز درباره فروش سهام پديده در بورس نيز گفت: براي انجام اين كار بايد با بورس مذاكره كنيم و به توافق برسيم، هرچند تمام فعاليت‌هاي ما طبق قوانين انجام مي‌شود و جاي نگراني نيست. پهلوان تأكيد كرد: سهامداران نگران نباشند، هيچ اتفاقي نخواهد افتاد.
درحالي که ممنوعيت تبليغات پديده در روزهاي گذشته به تمام رسانه‌هاي كشور ابلاغ شده است‌، با اين حال مدير عامل اين شركت از عدم ابلاغ ممنوعيت تبليغات به اين شركت صحبت مي‌كند.  شركت پديده شانديز در خبري كوتاه با عنوان «افزايش 10 درصدي سهام پديده» نوشت: «به گزارش روابط عمومي گروه شركت‌هاي پديده، افزايش 10 درصدي سهام سهام‌داران در تاريخ 14 دي ماه در سامانه شركت ابنيه و ساختمان پديده شانديز براي سهام‌داران ثبت گرديد. » البته اين تنها اقدام پديده شانديز براي دهن‌كجي به برخوردهاي قضايي نبود.
اين شركت در خبر ديگري كه با عنوان «اخطاريه» بر روي خروجي اين سايت قرار گرفت رسما رسانه‌ها، شخصيت‌هاي حقيقي و حقوقي كه اقدام به اظهارنظر عليه اقدامات غيرقانوني اين شركت كرده‌اند را تهديد كرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    9 1
    لطفا با ارائه مدرک تعداد کمی از اقدامات غیرقانونی این شرکت را بیان کنید تا ما هم بفهمیم !! با ارائه مدرک لطفاً
  • رضا IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 1
    مدرک از این مهمتر میخوای که بدون مجوز و پشتوانه و فقط با بمباران تبلیغاتی جیب مردم رو خالی کرده و به جاش هیچی نساخته
  • رسول IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    2 0
    أين بود حمایت از بخش خصوصی ما فقط بلديم شعار بدیم
  • محسن IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    3 1
    محسن پهلوان اگه فکرش کار می کرد سرمایش رو اینجا طلف نمی کرد می برد آنتالیا ساخت وساز می کرد یا دبی پس حق شه
  • ناشناس IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    2 0
    با عرض سلام خدمت شما دوستان بنده تا جایی که میدانم و خودم از زبان آقای پهلوان شنیدم ایشان با کمال احترام و ادب خودشان را یک بسیجی و تابع تمام و کمال رهبریت و نظام دانستند و گفتند طبق فرمایشات مقام محترم دادستانی عمل میکنیم ولی از کسانی که شایعه درست میکنند و یا به شایعات دامن میزنن شکایت میکنیم . به نظر شما این اشکالی دارد ؟
  • رضا IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    2 0
    اقا رضا که گفتی جیب مردمو خالی میکنه همون مردمی که میگی جیبشون خالی شده هرچی گذاشتن چند برابرشو بر داشتن یکی رو نام ببر که به پولش نرسیده باشه