بسیاری از ایرانیانی که به صفحه فیسبوک بنجامین ویلیامز ، استرالیایی مقیم آمریکا که هیچ ارتباطی با داور مسابقه ایران و عراق نداشت حمله کرده بودند از او برای رفتارشان عذر خواستند.

عذرخواهی ایرانی های جو زده بعد از حمله به پیج بنجامین ویلیامز اشتباهی!

ورزش 3 نوشت: هواداران ایرانی که به شدت از قضاوت داور استرالیایی ناراضی بودند، مانند تمام اتفاقات گذشته که لیونل مسی و ... از آن باخبر هستند به سمت صفحات شخصی بنجامین ویلیامز هجوم آوردند و با کامنت‌ها و ... خود از شرمندگی داور نگون‎بخت در آمدند. البته در این میان بودند ایرانی‌هایی که پروفایل بنجامین اصلی را اشتباه یافتند و به جای داور استرالیایی به سراغ همنام او در مریلندز آمریکا رفتند تا او را شگفت زده کنند.


بنجامین ویلیامز استرالیایی مقیم آمریکا در این باره گفت: برایم اول شگفت آور بود که با این هجم از پیام از سوی ایرانی‌ها روبرو شدم. در ادامه برایم کمی جنبه شوخی و فان گرفت و البته باید اقرار کنم در انتها خیلی ترسیدم! 
وی ادامه داد: آنها مرا تهدید می کردند و می گفتند امشب به راحتی نمی‌توانی بخوابی و من متوجه منظور آنها نمی‌شدم و شدت تهدید در پیام‌ها به سمتی رفت که آنها اعلام کردند مراقب پشت سرم باشم تا مورد هدف قرار نگیرم.
البته امروز آنها متوجه اشتباه خود شدند و پیام‌های زیادی بابت عذرخواهی از رفتار روز گذشته دریافت کردم. آنها اعلام کردند مرا با داور استرالیایی همنام خودم اشتباه کردند و بابت رفتارشان عذرخواهی کردند. 
ویلیامز  تقلبی در مورد نظرش در مورد ایرانی‌ها هم گفت: من شاید 4-5 دوست ایرانی داشته باشم و احترام زیادی برای آنها قائلم و رفتار ناشایستی از آنها ندیده‌ام. این یک اشتباه به خاطر همنامی ما بود و همانطور که گفتم بیشتر شبیه یک شوخی بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    1 2
    من نمیدونم کجای داوری اشتباه بود پولادی خودش بی عقلی کرده تقصیر رو میخوایم بندازیم گردن داور