قدس آنلاین یزد - رييس گروه مديريت مصرف شركت توزيع نيروي برق استان يزد گفت: سازمان ها و ادارات دولتي و خصوصي يزد در ارزيابي ميزان مصرف انرژي رتبه‏‏بندي شدند.

دستگاه‎‎هاي استان يزد از نظر مصرف برق رتبه‎بندي شدند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،"محمدميرشمسي" در نشست اعضای کمیته نظارت و مدیریت انرژی ساختمان‏‏های اداری اظهار داشت : نتايج مرحله نخست ارزيابي از ادارات و ارگان‎‎هاي دولتي و خصوصي يزد، با بررسي 10 معيار به پايان رسيد.

 وي افزود : پس از رتبه‏‏بندي اين سازمان‎‎ها با حروف لاتين A، B و C، قبوض آب و برق و گاز آنان نيز براساس آخرين تغييرات و برطرف كردن نقاط قابل بهبود بررسي و نتايج نهايي به استانداري يزد اعلام خواهد شد.

 ميرشمس نتايج ارزيابي مرحله نخست را موثر و مثبت ارزيابي و تصریح کرد : مميزي ادارات علاوه بر شناسايي نقاط قابل بهبود هر سازمان، به عنوان يك فرهنگ‎‎سازي موثر در ميان كاركنان از اهميت ويژه‎‎اي برخوردار است.

 وي طراحي سنتي، قدمت بنا ساختمان‎‎هاي اداري، استفاده از پنجره‎‎هاي داراي منافذ و بدنه غير استاندارد، چيدمان ناصحيح ميزهاي اداري و استفاده نامطلوب از نور طبیعی را از جمله موارد شناسايي شده در ارزيابي برشمرد.

 رييس گروه مديريت مصرف اين شركت با تاكيد بر آموزش و فرهنگ‏‏سازي گسترده دربين كاركنان، عنوان كرد: در نخستين گام آموزش مديران مجموعه ادارات و آشنايي آنان با مفاهيم و شيوه‏‏هاي مديريت مصرف انرژي از اولويت‏‏هاي آموزشي است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.