قدس آنلاین یزد - رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: دستگاه قضا با زمین خواران و سودجویان برخورد قاطع و بدون اغماض دارد و اجازه تضییع حقوق افراد در جامعه را نمی‌دهد.

برخورد قاطع دستگاه قضا با زمین خواران

به گزارش قدس آنلاین  از یزد ، محمدرضا حبیبی با بیان این خبر اظهار داشت: شورای حفظ حقوق بیت المال و منابع طبیعی در استان یزد فعال است و جلسات این شورا نتیجه مطلوب و موثری در مقابله با زمین خواری داشته است.

وی افزود: اقدامات پیشگیرانه نیز در زمینه مبارزه و مقابله با پدیده زمین خواری از دستگاه قضایی صورت گرفته و هر نهاد، سازمان، ارگان و فردی بخواهد به بهانه‌ای پدیده زمین خواری را انجام دهد به شدت برخورد قاطعانه و قانونی با آن انجام می‌شود.

حبیبی خاطر نشان ساخت : مسئولان قضایی در استان یزد مکلف شدند تا در زمینه خلع ید و تسریع در تشکیل پرونده مربوط به پدیده زمین خواری اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد : پدیده زمین خواری در استان یزد در حال مهار شدن است و پرونده زمین خواری با سرعت و دقت بررسی و رسیدگی می‌شود که بر همین اساس پرونده مربوط به زمین خواری با شدت وقوت مورد توجه قرار دارد.

رئیس دادگستری استان یزد افزود : زمین خواران یقه سفید در قالب اجرای طرح زمینی را دریافت می‌کنند اما آن طرح را اجرا نکرده و آن زمین را به فروش می‌رسانند، این افراد بدانند دستگاه قضا با دقت و سرعت به پرونده‌های این افراد رسیدگی کرده و یا زمین خواران مقابله و برخورد می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.